Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 1

HO-folk sprer seg som et virus her inne

6 Likes

Står på en messe og diskuterer valuation av selskapet ditt med Bill Gates :joy: Er jo helt borte i tåka

1 Like

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

Endring fra 04.12.2021 - til 10.12.2021 (6 dager)

-53 nye på desert control Shareholder Facebook
-8 nye på Instagram
-29 på LinkedIn
-7 Facebook
-46 nye på nordnet
-17 på Twitter

Alle monner drar:)

2 Likes

Skremselpropaganda hører med en høyt stigende aksjekurs. De som har solgt nå vil ha kursen ned, så de tyr til rare grep

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

Bare å rapportere disse trollene :slight_smile:

3 Likes

Ingen som får kursen ned med et par innlegg på TI. Ta deg sammen…

2 Likes

Nettopp. Sa jeg at de klarer det med de knepa? Nei…
Men de prøver for det

Går ikke haussing og baising, hånd i hånd? er selv motstander av begge

1 Like

Edit: Jeg har ny info fra mine folk på expo. Det var ikke Bill OKS hadde på fanget. Det var Bill’s eks kone Melinda Gates som satt der iført Desert Control T-shirt.

1 Like

Denne tråden :1st_place_medal: :joy:

Siste ryktet jeg hørte er at DSRT opprinnelig ble grunnlagt av Jeffrey Epstein.

2 Likes

Dum vits

Fra spøk til revolver. Siden du tar deg «bryet» med å ytre. Nå er jeg spent på din valuation av DC :thinking:

Har faktisk prøvd meg på en DCF valuation, men kom ut et sted rundt 30-35. Har grunnleggende tro på at det er mer riktig med 40+

Kjempespennende case med sjeldent potent “story” å selge til markedet. Verdsettelse er naturligvis klin umulig å forsøke seg på. Blir Donald Duck tall ved suksess. Inntil noe konkret er blekket i kvartalsrapporter eller kontrakter så kan denne gå (mye) mer på ren hype (eller ikke).

4 Likes

Dette er altså mannen som gav Bill Gates en strak høyre og skrek høyt at “EDGE SUGE” og at “Steve Ballmer er en lat sofagris!”

Før han ble ført bort av 15 vakter fra Sheik Ben Affleck’s sikkerhetsstyrker!?

3 Likes

Når er nedsalget på 37 ferdig?

Ikke idag

Men rått og se hvor lite vilje det er fra folk og selge ! :+1:t2: Kursen har liggi og tygd på 37 siden kl10 , kun med ett fåtall av salg ned :blush:

Det lå 30k igjen på 37, vi har ATH close :star_struck:

Gooo hælj :beers::beers::cowboy_hat_face:

12 Likes