Partner med 49 %.
Bedre med 49 % av enormt mye, enn 100 % av ingenting. Dette er en « derisk» av dimensjoner.
The partnership aims to drive accelerated adoption of sustainable products and services to create significant value for the MENA region as an Agri-tech Powerhouse.
Mye snadder i denne meldingen altså. Sparer ikke på kruttet
Dette var utrolige nyheter! Atter en gang leverer Pastoren.
Nå er det bare til å se fremover mot mer nyheter på mandag også blir det eventyr i USA til neste år.
Fortsatt “Too good to be true”, men nå vil enda flere oppdage DC.
Snart kommer inntektene og spekulasjoner om USA.
Best av alt, børsverdien er bare 1,4mrd.
Her skal jeg sitte leeeeenge
Nok en gang er markedet litt treig i oppfatningen. Mange synes det er litt skummelt å kjøpe på en melding når markedet ikke gjør det. Men hvis den begynner å gå så går den nok fort opp noen kroner.
Å hvis tolkningen min over er rett, blir dette en av børsvinnerne neste år.
Bull melding i dag. Skjønner ikke hvorfor det lempes ut her nede. De kunne lagt seg høyere i boka.
Dette blir det garantert oppmerksomhet rundt. Bare vent noen timer. Helt perfekt struktur etter min mening og bedre enn jeg hadde håpet på.
Mye bedre enn jeg hadde våget å håpe på!
Mawarid som nå tar på seg salg og drift for regionen kommer til å maksimere potensialet for MENA regionen vs at DC skulle slitt med dette selv. Mawarid har nettverkene, de kan kulturene og de kjenner forholdene.
At det rett før børsmelding tas opp ny dekning med kursmål 50 kr er også perfekt - de har ikke engang priset inn disse nyhetene.
Fantastisk dag - gratulerer til alle som er med på startskuddet for et nytt norsk agritech eventyr!
Noen som vet om man kan sende inn spørsmål i forkant av mandagens fremleggelse?
Vet noen om man kan se denne live?
Takk for svar
Dette var drømme scenario imo. Nå kan Pastoren fortsette å fokusere på Desert Control samtidig så Mawarid styrer markedsføring og salg i bakgrunnen. Hyppig oppskalering i stor skala er nok også utvilsomt finansielt sikret fremover. Fantastisk!
Det blir veldig spennende å kunne grave mer i tall og økonomi bak avtalen. Håper og regner med det kommer mer info rundt det 20.Desember!
Ja, litt merkelig ja. Legges ut nye til salgs på 35.90 hele tiden
Det er ikke gått to timer en gang og vi er godt oppe på 10 på topp dagsomsetning i kroner noen sinne allerede.
Kan dette bli dagen med størst omsetning i selskapets historie?
Big buy!
Omsatt for ca. 10 millioner på ca. 10 minutter…
Og det lenge før USA har våknet
Nydelig at DC børsmeldte Mawarid-partnerskap akkurat i dag.
Deilig å nå få lempa ut store deler av de tunge planlagte nedsalgene før mandagens Operational Update.
Nok en gang, perfekt styring fra OKS + gjengen.
Godt poeng!
Tekst/sammendrag please?