Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 1

Herregud for et idiotisk opplegg.

Nok en gang, og forhåpentligvis siste gang: Ikke stol på noen som er tilknyttet investornytt.

Burde anmeldes og bøtelegges.

5 Likes

Denne er drøy å komme med og attpåtil hentyder emisjonskurs, når du operer under 2 nick, hausser og baisser om hverandre og er ansvarlig for alle investorene som har blitt medlem på Facebook i tillegg, avskum.

Ikke link til concorde da. Det er Eldiablo som var prolblemet men nå har pdx slettet innleggene. Concorde siterte Eldiablo.

2 Likes

Takk, innlegget var ment mot han investornytt fjotten selvsagt

Jeg har over lengre tid trodd at Aaleby var Thomas Leirgulen :sweat_smile: (vet ikke hvorfor)
Så jeg har fått meg flere overraskelser i kveld :joy:

Kl 11:25 postet El Diablo, den hadde allerede gått noe ned men blir noen ekstra røde like etter…!

Aaleby er en god mann. Det er det eneste jeg har å si.

9 Likes

Hva skal en si….
Er ny i dette gamet, men plukker opp litt underveis.
Men, her snakker vi «bakkerekord», i min verden.
bilde

Ja hva skal man si… Makan har jeg aldri sett hvertfall. Tenk å sitte og bruke tid på det tullet han har drevet med. Jeg ble nylig med i den Facebook gruppa også. Hva i svarte… Også av en admin fra Facebook gruppa? Er jo en skandale :joy::face_vomiting:

1 Like

Ja, det er jo helt fantastisk (forutsetter at det @Aaleby skriver medfører riktighet). Har faktisk ikke ord for hvilket nivå han har sunket til i så fall…
Burde skamme seg, men han har trolig ikke anstendighet til å forstå ordet eller ta innover seg hvor lavmål dette er.
Tulling!!
Har sunket til det absolutte lavmål imho.

Men hva med Toyota Yarisen?
Var det og en løgn??!

1 Like

Mener han har stått bak andre grupper på Face også. Håper på litt karma her. Faen ikke greit.

1 Like

Settes pris på :handshake:

2 Likes

Jeg kommenterte på Facebook ang emisjons rykter her på tekinvestor. Kommentarene ble nettopp fjernet av admin…

3 Likes

Tror jeg skal feire siste dagers oppgang med å se denne klassikeren i helga:

2 Likes

Skal ikke avsløre innholdet da han har bedt om at det ikke blir spredt, men har en uforbeholden tilståelse for å si det sånn. Hevder at han har forstått alvoret og ber om unnskyldning, men ja…

3 Likes

Han burde aldri få anledning til å skrive et eneste ord her inne igjen !

8 Likes

Dette blir for dumt.
Fyren bør gi fra seg admin på facebooksiden.

4 Likes

Enten må han ut av som admin, eller så bør en ny gruppe opprettes, og alle gamle medlemmer oppfordres til å bytte.

Dette er så skittent som overhodet mulig.

6 Likes