Herregud for et idiotisk opplegg.
Nok en gang, og forhåpentligvis siste gang: Ikke stol på noen som er tilknyttet investornytt.
Herregud for et idiotisk opplegg.
Nok en gang, og forhåpentligvis siste gang: Ikke stol på noen som er tilknyttet investornytt.
Burde anmeldes og bøtelegges.
Denne er drøy å komme med og attpåtil hentyder emisjonskurs, når du operer under 2 nick, hausser og baisser om hverandre og er ansvarlig for alle investorene som har blitt medlem på Facebook i tillegg, avskum.
Ikke link til concorde da. Det er Eldiablo som var prolblemet men nå har pdx slettet innleggene. Concorde siterte Eldiablo.
Takk, innlegget var ment mot han investornytt fjotten selvsagt
Jeg har over lengre tid trodd at Aaleby var Thomas Leirgulen (vet ikke hvorfor)
Så jeg har fått meg flere overraskelser i kveld
Aaleby er en god mann. Det er det eneste jeg har å si.
Hva skal en si….
Er ny i dette gamet, men plukker opp litt underveis.
Men, her snakker vi «bakkerekord», i min verden.
Ja hva skal man si… Makan har jeg aldri sett hvertfall. Tenk å sitte og bruke tid på det tullet han har drevet med. Jeg ble nylig med i den Facebook gruppa også. Hva i svarte… Også av en admin fra Facebook gruppa? Er jo en skandale
Ja, det er jo helt fantastisk (forutsetter at det @Aaleby skriver medfører riktighet). Har faktisk ikke ord for hvilket nivå han har sunket til i så fall…
Burde skamme seg, men han har trolig ikke anstendighet til å forstå ordet eller ta innover seg hvor lavmål dette er.
Tulling!!
Har sunket til det absolutte lavmål imho.
Men hva med Toyota Yarisen?
Var det og en løgn??!
Mener han har stått bak andre grupper på Face også. Håper på litt karma her. Faen ikke greit.
Settes pris på
Jeg kommenterte på Facebook ang emisjons rykter her på tekinvestor. Kommentarene ble nettopp fjernet av admin…
Skal ikke avsløre innholdet da han har bedt om at det ikke blir spredt, men har en uforbeholden tilståelse for å si det sånn. Hevder at han har forstått alvoret og ber om unnskyldning, men ja…
Han burde aldri få anledning til å skrive et eneste ord her inne igjen !
Dette blir for dumt.
Fyren bør gi fra seg admin på facebooksiden.
Enten må han ut av som admin, eller så bør en ny gruppe opprettes, og alle gamle medlemmer oppfordres til å bytte.
Dette er så skittent som overhodet mulig.