Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 1

@pdx dette er noe som burde varsles finanstilsynet.

Finfluencere må forholde seg til regelverket, og denne opptreden fortjener oppfølging. Også for seriøsiteten til TI sin del. Ingen her bør være i tvil om at slik opptreden vil bli reagert på.

Investornytt er forøvrig der Northug skal begynne å pushe krypto.

16 Likes

Enig. Det er noens penger de forsøker å svindle til seg.

2 Likes

Det er bare å kontakte tilsynet. Jo flere jo bedre.

3 Likes

Vil ikke anta at selskapets verdi nødvendigvis er redusert.
Kan hende det har blitt pumpet kurs siden litt før Lur/Eldiablo dukket opp, og så har dialogen deres fulgt posisjon.

Virker som det ble solgt og kjøpt et par ganger ihvertfall, og med dertil forumposter.
Skal ikke utelukke at toppen idag var starten på exiten og at nedslaget har dratt ned kursen.

Fint man kan sjekke det opp mot aksjonær listene også, så kan man jo se datoene han har kjøpt og solgt og se hva som har blitt skrevet. Har vært aktiv på kjøp og salg ihvertfall

1 Like

Er det han der der som står bak?

Denslags er strengt talt straffbart. Kanskje ikke verdt å forfølge? Når du bevisst sprer kursdrivende misinformasjon på børsforum har du brutt grensen, i juridisk forstand.

Edit:

Jeg har ikke orket å lese alt siden sist. Bare merket meg at vedkommende kom med “rykter om emisjon” og at det nå viser seg at samme person har hatt flere brukere. Ikke OK.

Edit 2:

Leste litt. Enig i at det bør rapporteres.

3 Likes

Ikke bare rykter…


OKS er vel både i gruppen på Facebook og her inne.
Dette mener jeg virkelig burde rapporteres til han.

Evnt maile med kopier i øst og vest.

Edit:
På en annen side er det heller ikke heldig at OKS er i FB gruppen om påstandene holder vann.

Har også hatt tanken om at Aaleby er Leirgulen av en eller annen grunn. Hvor feil kan man tydeligvis ta av folk.
Men satan altså.
Jeg tror jeg må finne noe blodfortynnende.

Tror ikke han har tid til det.
Men ja selskapet burde få beskjed… de er sannsynligvis forsikret mot kursmanipulasjon.

Enig.

Skal se om jeg får sendt av gårde en mail i løpet av arbeidsdagen i morgen med dokumentasjon om at dette er gjort her.
Dette mener jeg også flere burde gjøre…

Edit:
Tenker en kan sende mail til post@ desertcontrol .com.

3 Likes

Full fyr på xtrainvestor nåå :sweat_smile:

2 Likes

Den samme som undertegnede stemplet som kloakkrotte :laughing:

4 Likes

Jeg er vel kanskje for godtroende. Slår lag og stiller meg bak din uttalelse. I all offentlighet, beklager.

Jeg tror dere skal roe litt. Oks har viktigere ting å gjøre enn å gjete ett forum…

5 Likes

Hadde i det hele tatt håpt at man kunne spart facegruppen for oppvasken. Både store og større fisker som er medlem og det blir pinlig støy. Burde vært ordnet opp på bakrommet.

Uendelig mye bedre å være godtroende enn kalkulerende kyniker, det er helt sikkert :clap:

2 Likes


Tilfeldig at denne kom ca kl 11 også?

3 Likes

På ingen måte. Ikke vanskelig å legge sammen to pluss to for de rette instanser. Forhåpentligvis er korthuset i ferd med å falle sammen.

6 Likes