Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 1

OKS har fått beskjed…

4 Likes

Muhahaha, for et opplegg. Og en med to nick som bare laget støy. Mye rart på disse forumene. Holder nå likevel Tekinvestor himmelhøyt over Hegnar/finansavisen forumet. XI har jeg aldri vært på.

3 Likes

Hva med Hegnar forum.
Har vært et par «luringer» der også.
Tenker da på en som hadde nicket «Blutus» som det viste seg hadde dysleksi. Ser man bort fra talefeilen så blir det «Brutus».
«Say no more»
Vel, man lærer litt mens man går…
Sitter med en tung post og er forventningsfull…

Har skrevet et lengre advarende innlegg på Aksjeforum & Børsforum på Face. Forhåpentligvis kan det hindre at hvert fall noen sjeler går rett i fellen.

6 Likes

De som husker overgangen når Lur trengte «backup» og El diablo med sitt første innlegg for å bekreftet påstandene Lur kom med; nå gir jo dette mening. Imponerende skuespill og det viser at man må kun stole på seg selv:)

3 Likes

DSRT: Desert Control 2H Operational Update | Webcast presentation 20 December 10:00 CET

9 Likes

Det håpløse er at stuntet til Lur/ElDiablo er helt unødvendig.
Caset Desert Control er så sterkt, at alle vil tjene veldig godt her. Å manipulere til seg noen ekstra kurskroner, på bekostning av småinvestorer, burde være fryktelig unødvendig.

Det er grådighet og kynisme ut av en annen verden.

Så tenker jeg også at vi må ikke la dette ta fokuset bort fra hvilken fantastisk retning Desert Control har med sin forretningsdrift. De kan forandre verden til det bedre for veldig mange.

8 Likes

Eller når jeg hadde en diskusjon med Lur om Leirgulen, var ikke måte på hvor dyktig han var og hvor fantastisk mye penger man kunne tjene på å følge han. Så snakket han om seg selv😅 blir utrolig spennende den operasjons oppdateringen, hvertfall nå som vi har avtalen på plass:)

1 Like

Ser FB gruppen har 1 mindre administrator.
Det var ihvertfall ryddig.

2 Likes

De som mente at vi var overdrevent «slemme» mot vedkommende som jeg anser som kriminell kan jo også huske dette til senere.
Der det er mye penger i spill er det alltid råtne epler.

Selv benyttet jeg gårsdagen til å kjøpe litt mer, og jeg er med langsiktig.
Andre kan ha vært mindre heldige.

10 Likes

Evt så har han slettet FB brukeren sin for å få fjernet alle innleggene han hadde raskt.

Foreslår vi lar diskusjonen gå over til selskapet. Så tenker jeg at tilsynet har fått en mail eller to så vil ting nok løse seg.

14 Likes

Kunne blitt en fin artikkel for en journalist også dette.

I dette tilfellet er jeg ikke sikker på at all PR er god PR…

Litt labert i dag. Hadde håp om litt mer action før mandagen…

Ihvertfall ikke for Investornytt…

1 Like

Alt i alt så går livet videre. Brukt muligheten til å plukke litt flere aksjer i dag :fishing_pole_and_fish:

Vi må ikke glemme hva desert og mawarid nå skal starte sammen. Mange forventa denne nyheten neste år. Her fikk vi en tidlig julegave. Start Q1 neste år. Ting går fremover, og det fort!

4 Likes

I går ettermiddag var den drøyeste børs roller-coaster runden jeg har vært med på, og alt skjedde etter børsens stengetid… :sweat_smile:

Men om vi skal tilbake til denne lille nydelige Mozart-kulen av et selskap vi eier, så ble dette lagt ut i går:

Det er ikke gitt at akkurat disse pengene går til DC, men det sier at litt om hvordan slikt kommer til å bli finansiert. Man trenger kanskje ikke bekymre seg så mye over disse landenes betalingsevne.

10 Likes

Veldig bra at det ikke bare er en skriftlig oppdatering på mandag men også webcast med Q&A :+1:

2 Likes

Oi!

Antall eiere hos nordnet har tatt av voldsomt de siste par dagene!

image

3 Likes

På mandag under presentasjonen er det to ting aksjonærer med en del penger i selskapet bør gjøre.

  1. se på presentasjonen
  2. følge med på aksjekursen
  3. ha klar salgsknappen.

Hvis ikke presentasjonen lever opp til forventningene så kan vi fort se en kurs som detter kraftig på kort tid

Tidligere erfaringer hvor et kraftig salgspress ble utløst under en presentasjon er Softox og Lifecare.