Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 1

Du har fått med deg Mawarid avtalen eller… ?

2 Likes

Du kan da virket ikke mene å sammenligne med disse selskapene. Vi er da derisket på en helt annen måte. Dette synes jeg blir litt dumt.:grin::grin:

2 Likes

Hva har det med saken å gjøre?

Er du tilknyttet ElDiablo du og? Håper noen sjekker ut.

4 Likes

De har nettopp fått en stor avtale i boks som reduserer risikoen for hele Desert Control betydelig. Skulle den falle et par prosent samme dato som presentasjonen så har jo ikke det noe å si i lengden.

3 Likes

Jeg skjønner at dere går i forsvarsmodus.
Det kan godt være at presentasjonen er gull og at kursen bare vil gå videre.

Jeg snakker om tidligere erfaringer og vil råde dere til å følge med. En hype før en presentasjon kan gå begge veier.

Dette er da ikke et forsøk på baising av aksjen.

Jeg er inne selv og håper aksjen går himmelhøyt etter presentasjonen. Men jeg vil være klar tilfelle …

1 Like

Hver gang noen råder til salg i denne tråden så vet man hvor det går :slight_smile:

1 Like

Nei, det er ikke ett forsøk, det er ren pur destillert bais…

1 Like

Herregud så tåpelig du er

1 Like

Dette er ikke sammenlignbart i det hele.
Fordi om du kjøpte råtne epler på Rema 1000, så er det ikke sikkert at Champignon suppen på Egon også er sur…

2 Likes

Tenker at på Mandag kan vi få litt mere tall på bordet fra selskapet .

Det kan blåse kursen laaangt opp , det kan være skuff … Jeg personlig tviler på skuff…

Det kommer vel også noe etter USA turen til OKS og :slight_smile:

Syns det er på sin plass om @pdx sjekker @Snippa da skrivinga minner mye om gårsdagens bandit :stuck_out_tongue:

6 Likes

Lifecare… herregud :grinning_face_with_smiling_eyes:

Og man påberoper seg erfaring i aksjemarkedet

Har du puttet penger inn der etter litt DD, ja så bør man virkelig gå i seg selv

2 Likes

Ser vel et snev av FOMO i dag.
Ellers er det mye «Maskorama» for tiden.
Men, gøy er det, lell.

1 Like

Jeg har begynt å ta på hjelm før jeg går inn på TI sitt forum. Det føles tryggere. 20 desember er en fin dag, og en mandag attpåtil! :fountain::seedling:

Jeg skjønner ikke denne latterliggjøringen. Spiller ingen rolle hvilket selskap det er. Bare gir et hint om at det kan være lurt å følge med. Men gjør som dere vil.

Og nei. Jeg har ingenting med disse investorgutta å gjøre. Så den kan dere legge død.

1 Like

Det er jo definisjonen på å baisse.

Du slenger rundt med negativitet helt uten substans

4 Likes

Hva var negativt? At det anbefales å følge med på kursen under en presentasjon? Hva er problemet?

1 Like

Gi meg 1 god grunn til at jeg skal tro på deg… 1

Er det nå «stille i fjøset» kommer til sin rett?

1 Like

For oss som investerer i teknologien og ikke følger trender så har det lite å si om kursen skulle falle f.eks 5% under en presentasjon. Skal selvfølgelig følge med om det kommer noe ny positiv/negativ informasjon, men da blir avgjørelsen tatt på hva de legger frem. Ikke hva som blir nevnt på et anonymt forum. Gleder meg uansett til den 20. :slight_smile:

2 Likes