Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 1

Det gjør jeg også. Blir spennende😊

hvorfor sletta du ? Jeg fikk lest … sitter han og gneldrer om EMI idag også ?

Elendige stakkars menneske … Trist sjel detta ! :face_with_head_bandage:

1 Like

På mandag morgen får vi også big news kl 07 ca.
Hvem var det som kjøpte STORT etter avtalen ble offentliggjort

Gleder meg til mandagens presentasjon. IMHO det mest spennende selskapet på Oslo Børs, med den mest spennende teknologien (som nå er validert), og som har inngått samarbeid med Mawarid, som er en gigant med over 11.000 ansatte, over 400 skoger som trenger LNC,

Mandagen blir bra!

5 Likes

Tror man skal være varsom med også her å spre bilder av personer som kanskje er uskyldige oppi dette, det kan også straffe seg.

3 Likes

Eneste vi vet pr. nå at er rett mann er Thomas Leirgulen.

Blir spennende på mandag ja… kanskje markedet skjønner litt mer av potensialet i avtalen etterpå?

3 Likes

Er vel bare et tidsspørsmål om når vi ser et kontor/datterselskap i Spania. Innen sommeren tipper jeg det er på plass.

Det ser jeg ikke bort fra!
Og platingen i Arizona starter allerede nå i Januar!

2 Likes

Hva sier de tekniske brillene? Litt «jukking», men ikke noe å bry seg om?

Jepp

For de som tror at Gates kun eier farmland i nordlige stater, så er det ikke riktig.

Gates har f.eks MYE i Arizona

6 Likes

Tja … Brudd opp på volum , test av støtte og i ferd med og bryte opp igjen på ATH ? :slight_smile:

DSRT 2

2 Likes

Takker. Svinger fra natt til dag her så liten tilgang :handshake:

1 Like

Hmmm… 1 acre i New Mexico…

Lurer på hva han driver med der…

image

:diving_mask:

2 Likes

Hmm… .

image

Er det til mandag vi får handlene som ble utført onsdag denne uken?

Aner jeg at noen LURer på noen spesifikke handler? :face_vomiting:

Ja ja……lagt på seg 2,- i dag å blir ihvertfall 500k omsatt før helgen. Bra det :partying_face::muscle:

1 Like

Ganske store poster som omsettes no på fallende kurs. Litt rart med tanke på presentasjonen på mandag. Får ikkje håpe det er ulik tilgong til informasjon i marknaden… Satser på at det er siste rest av IPO-aksjer som skal ut.

Jeg tviler på at det er ulik informasjon som fører til fallet. Alltid noen som vil ut før rapporter. Kanskje med deler av aksjene. Kanskje de samme skal inn igjen ved en god rapport. Vi er tross alt nær ATH.

2 Likes