Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 1

Fra avtalen på onsdag:

Mawarid will support the new company with sufficient working capital to establish and grow the business. The business plan further targets alignment with Desert Control’s previously announced plan for ramp-up of LNC production capacity.

Den siste setningen her;

The business plan further targets alignment with Desert Control’s previously announced plan for ramp-up of LNC production capacity.

Det tolker jeg som om at Mawarid skal finansiere “ramp-up”, ikke bare finansiere etablering og oppstart.

For en vakker avtale for ett firma som skal lære seg å stå på egne ben, kan det gjøres bedre enn dette?

3 Likes

Faen gutta……syntes det er så morro at flere av oss har finnet denne lille strålen etter all motgang i bio sektoren. Ønsker Dere alle en super helg å så logger vi på en times tid før open på mandag. Ny kjedelig casing jobb her over helgen. 13 3/8’. Snart fri bar på concen :partying_face:

8 Likes

Casing operatør her også! :raised_hand_with_fingers_splayed: Lunch og middag er alltid dagens høydepunkt. Like spent på kursen til Desert Control hver dag. Det har sin sjarm det også :smirk:

1 Like

Company man for BP her. Gutta gjør en fabelaktig jobb. Måtte trekke den gamle (lekk). Nytt run nå :handshake: Nå venter vi bare på lanseringen av Cognite. Blir vel like galskap som DC :wink::man_shrugging:

Når de skriver i børsmeldingen fra i dag:

Report and presentation will be available at www.desertcontrol.com

Betyr det at også webcasten blir lagt ut her i etterkant?

Har ikke anledning til å få sett fra kl 10, men vil svært gjerne få det med meg i etterkant…

Regner med den blir lagt ut litt senere, men om ingenting annet, så er jeg helt sikkert på at det blir lagt ut ett transcript av den.

1 Like

Godt å ha seriøse bidragsytere.
Tror DC har løst «koden»

4 Likes

Tror jeg også!

4 Likes

Man kan jo snart stille seg spørsmålet :
Hva skal stoppe DC fra enorm suksess?

Listen med showstoppere/risikofaktorer smelter bort

3 Likes

Skjønner heller ikke hva det skulle være, vi har fått drømmekontrakt med ett stort “BP”.
Alt ligger nå til rette for storskala produksjon.

Og veien mot dette målet er snorrett:

image

2 Likes

Nå er kontrakt i boks. Hva er da risiko ?
At de skal tjene mindre enn forespeilet ?
Det skal ikke store inntekten til for å forsvare høyere verdier enn 1,4 mrd.
Jeg tror de fleste enten ikke har oppdaget DC eller ikke forstått avtalen.
Tipper vi snart bryter første 50-lapp.

6 Likes

Market players : Desert Control Middle East LLC

Nano clay is anticipated to register fastest growing CAGR values in the future five years on the grounds of advanced technologies being employed for the desert farming. The nano clay effectively holds the water in it thus providing water supply for longer duration of the plant growth. The water retention capacity of nano clay is anticipated to aid the growth of the Middle East & Africa desert farming market in the forecast years
CAGR = Compound Annual Growth Rate

Hmmmm, må visst kjøpe mer :moneybag::moneybag::moneybag:

16 Likes

Den som kunne ha fått tilgang til denne rapporten…
https://www.techsciresearch.com/report/middle-east-and-africa-desert-farming-market/8089.html

1 Like

4410dollar. Kjør kronerulling.

Punkt 6.2.1 hadde vært virkelig interessant å lese…

Og 6.2.3

1 Like

Det ser ved første øyekast ut som en robotgenerert analyse som ikke er egnet til annet enn å lokke penger ut av godtroende. Bedt om sample-reporter, så får se hva som dukker opp.

Screenshot_20211218_141959_com.chrome.beta

2 Likes

https://investornytt.no/investornytt-presisering/?fbclid=IwAR1myu_HDCXv3z8Ye5lMvPgTmGD7s3MA1wa0Hj6-atWJLmGIn1KvCi4BW7k

2 Likes

Haha. Investorsnytt prøver å forsvare seg med nebb og klør…

2 Likes

Med så mange skrivefeil det var i den meldingen, må Lur være forfatteren

1 Like

Merkelig frasering og jevnt over dårlig skrevet. “Proft”.