Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 1

Får håpe for dem sin egen del at dem ikke har lurt feil(e) person(er). Greit å ha nok med cash, men enda viktigere å ha helsa i behold.

2 Likes

Merkelig at folk som ikke har noe å skjule driver og sletter tweets som omfatter emnet. (ref tweet om “ryktet om emisjon” og tweet der det trues med rettslige skritt)

1 Like

Er det mange skrivefeil i den artikkelen over her?

Alt er relativt, men ja

Nei det er ikke mange skrivefeil i den. Hvorfor skriver du det?

1 Like

Da snur vi diskusjonen over til DCG igjen.

Øvrige poster rundt andre temaer vill bli moderert.

5 Likes

Artikkelen om «Desert farming market growth» neste 5 år har sannsynligvis Mawarid som kilde ettersom det er de som skal benytte LNC.
Kanskje får vi vite mer om planene mandag ?

7 Likes

Oppfatter OKS som en mann som liker å holde aksjonærene vel informert. Svarer på sms og e-mails i løpet av kort tid. Finn en annen CEO som gidder å ta seg bryet. Ser ikke for meg at han skuffer. Ser for meg en god å detaljert mandag.

15 Likes

Ser på OKS som en enestående person, som samtidig er så motivert og mission-drevet at han fyrer på alle sylindre. Gjør ingen forskjell på Jørgen Hattemaker og Kong Salomon.

LNC er unik i form av sine egenskaper, men å ha en CEO som man kan føle seg trygg på at vil gi alt og litt til for å bremse den globale ørkenspredningen og i tillegg har egenskapene til å lykkes, hvor vi alle kan tjene svært gode penger på å øke verdens matfat og samtidig bidra til å motvirke de mest ekstreme klimaendringene, den kombinasjonen er så enestående at man kan ikke annet enn å føle takknemlighet for å få lov til å delta. Fra sidelinjen.

12 Likes

Helt enig!
Har sagt det tidligere, om OKS bytter beite en dag, så kommer jeg til å undersøke hvor, og om jeg kan kjøpe aksjer i det selskapet.

6 Likes

CEO/OKS:
Bra mann, helt klart.
Men, han har jo et fantastisk produkt å forkynne, da.
OKS kan helt sikkert selge nysepulver til folk som samler på frimerker.
Men, ikke glem Professor Baltazar (i og med vi bruker kjælenavn her).
Jobba med dette produktet i 12 år.Kred til han også…helt klart.
bilde

Veldig usikker på validiteten til dette “måleparameteret”, men om en ser på Pastorens LinkedIn konto, så har han:

image

image

Ett lite utdrag fra de øverste:

Men dette sier ingenting om man ikke har ett sammenlignings grunnlag.

Så jeg velger å sammenligne han med Svein Tore Holsether sjef i Yara:

image

Igjen, usikker på hva dette sier… men tror det sier noe… eller?

6 Likes

Har tidligere lest meg ganske så langt nedover og mengden skryt og ovasjoner fra tidligere kollegaer og forretningsforbindelser er overveldende. På et nivå hvor det ikke er tvil om at OKS innehar noe helt spesielt. Samtidig er vi nok mer avmålt på disse breddegrader vs over atlanteren (jmf Svein Tore Holsether sjef i Yara).

1 Like

Ja, nei skryt skal vi ikke dele ut i øst og vest :sweat_smile:

Noen ytterligere, fra en tidligere post

Screenshot_20211023-010151~2

Screenshot_20211023-005903~2

4 Likes

Mulig to-trinnsrakett i morgen.
Først vil vi få «avslørt» hvem som hamstret aksjer på onsdag og deretter juice på presentasjonen.
Minimum 1 mill IPO-aksjer må ha røket på onsdag.

6 Likes

Hvor mange mener vi er igjen da? En eller annen mente noe om dette/hadde en oversikt av et slag for en tid tilbake. Gleder meg til imorgen. Min tid i biotekhelv… har lært meg å ikke ha forventninger til slike dager, men de bygger seg opp kjenner jeg.

2 Likes

Blir spennende i morgen. Tvi tvi

1 Like

Har 0% kunnskap om aksjen, bare sett av tråden at det er elleville tilstander, så interessant å se litt på chartet.

Dagchartet er jo veldig tøft, jevn stigning som plutselig startet en ekstra bevegelse 15. desember, omtrent slik den gjorde 8. oktober

Volumprofilen relativt jevn og fin til å ha steget så bratt, selvsagt noen små gaps å se, som kan bli interessante nivåer å se til ved eventuelle korreksjoner.

Volumbarene på timechartet viser et imponerende kjøpspress, ingen store tegn til gevinstsikring av betydning enda, men om den nå ikke fort tar ut ATH på nytt, så vil det være naturlig å vente at det flater ut en periode

Skulle man ta ut ATH nå kan det fort bli en parabolsk nyttårsrakett hype på den.

Jeg aner jo ikke noe om finansieringen til selskapet, men jeg ville vanligvis begynt å snakke mye om e-ordet for at selskapet skal kapitalisere på en sånn vill opptur og det tydeligvis er etterspørsel i markedet.

12 Likes

Takk for teknisk innspill.

Selskapet hadde ca. 200 millioner kroner på bok etter Q3, så jeg tror ikke e-ordet er aktuelt helt ennå.

2 Likes