Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 1

Svært imponerende hvordan de leverer på tid, gang på gang. Og dette altså under en pandemi. Utrolig sterkt.

3 Likes

Ja, 51% GA virkelig mening med den forklaringen.

1 Like

En meget positiv oppdaterin; og en glimrende oppsummering litt lengre opp i tråden.

The company will buy LNC from Desert Control at arms-length commercial terms. Slik jeg tolker akkurat denne setningen betyr det at LNC skal selges fra DC til vanlig, kommersiell pris.

1 Like

En kvart million aksjer ble kjøpt av Northern Trust på onsdag :smiley::+1:

8 Likes

Tenker det må være greit å få med topp 5 kjøp/salg:

4 Likes

Om DCG velger å sette en vekstemisjon, vil det være et bullsignal.

Ting ser rimelig bra ut.

1 Like

Det finnes ulike måter å kjøre emisjoner på. Om de kunne fått med seg en langsiktig og industriell samarbeidspartner i et marked til å gå inn med penger så hadde det kanskje vært bedre for oss småsparerne enn om dere finansakrobater blir spurt om å flippe aksjer ut i markedet.

2 Likes

Oppsiktsvekkende at det finnes mennesker som ikke eier DC aksjer :man_shrugging::wink:

6 Likes
6 Likes

Ja

I 2022 vil det bli et sosialt stigma å ikke eie aksjer i DC

2 Likes

Håhå, nå koker det godt i ordreboka :joy:

1 Like

Grattis til alle som har sittet her siden IPO.

Hadde ikke trua på gjørme i sahara. Så jeg styrte unna. Men gleder meg på deres vegne.

2 Likes

Kun 2645 DC aksjonærer på Nordnet per nå.

Noen tilfeldige referansepunkter:

Norwegian 85614
Kahoot 39293
Zaptec 14413

NEL 28956
Yara 10066

Skal jeg gjette (noe konservativt) tror jeg vi passerer dagens Yara og Zaptec i løpet av 2022. Det er ca 50 nye aksjonærer i snitt hver børsdag.

2 Likes

Slutt da, du snakker som om det var forseint!
Kom bli med, du blir rik du også!

1 Like

Som @exit var inne på, denne updaten er en oppdatertering på hvordan selskapet ligger ihht strategiene og linjene som ble lagt i H1. Altså tida som har gått fra da til nå, ikke bli skuffa om vi ikke får alle svarene om framtiden.

2 Likes

Rød kurs, hvem her skulle tro det ?

Rødt over heile linja :wink:

-6,5% … noe må være skuffende for enkelte …eller realisering før nyttår

Buy the rumor, sell the news

Kan alltid gå begge veier slike dager, og kanskje oftest i rødt. Noen som ser for seg en periode med infotørke, andre som ser mot makro. Gjelder å ha blikket opp og frem om man sitter av fundamentale grunner og ikke er inne for en kort trade. Særlig mange mørke skyer i horisonten finnes vel strengt tatt ikke.

2 Likes