Svært imponerende hvordan de leverer på tid, gang på gang. Og dette altså under en pandemi. Utrolig sterkt.
Ja, 51% GA virkelig mening med den forklaringen.
En meget positiv oppdaterin; og en glimrende oppsummering litt lengre opp i tråden.
The company will buy LNC from Desert Control at arms-length commercial terms. Slik jeg tolker akkurat denne setningen betyr det at LNC skal selges fra DC til vanlig, kommersiell pris.
En kvart million aksjer ble kjøpt av Northern Trust på onsdag
Om DCG velger å sette en vekstemisjon, vil det være et bullsignal.
Ting ser rimelig bra ut.
Det finnes ulike måter å kjøre emisjoner på. Om de kunne fått med seg en langsiktig og industriell samarbeidspartner i et marked til å gå inn med penger så hadde det kanskje vært bedre for oss småsparerne enn om dere finansakrobater blir spurt om å flippe aksjer ut i markedet.
Oppsiktsvekkende at det finnes mennesker som ikke eier DC aksjer
Ja
I 2022 vil det bli et sosialt stigma å ikke eie aksjer i DC
Håhå, nå koker det godt i ordreboka
Grattis til alle som har sittet her siden IPO.
Hadde ikke trua på gjørme i sahara. Så jeg styrte unna. Men gleder meg på deres vegne.
Kun 2645 DC aksjonærer på Nordnet per nå.
Noen tilfeldige referansepunkter:
Norwegian 85614
Kahoot 39293
Zaptec 14413
NEL 28956
Yara 10066
Skal jeg gjette (noe konservativt) tror jeg vi passerer dagens Yara og Zaptec i løpet av 2022. Det er ca 50 nye aksjonærer i snitt hver børsdag.
Slutt da, du snakker som om det var forseint!
Kom bli med, du blir rik du også!
Som @exit var inne på, denne updaten er en oppdatertering på hvordan selskapet ligger ihht strategiene og linjene som ble lagt i H1. Altså tida som har gått fra da til nå, ikke bli skuffa om vi ikke får alle svarene om framtiden.
Rød kurs, hvem her skulle tro det ?
Rødt over heile linja
-6,5% … noe må være skuffende for enkelte …eller realisering før nyttår
Buy the rumor, sell the news
Kan alltid gå begge veier slike dager, og kanskje oftest i rødt. Noen som ser for seg en periode med infotørke, andre som ser mot makro. Gjelder å ha blikket opp og frem om man sitter av fundamentale grunner og ikke er inne for en kort trade. Særlig mange mørke skyer i horisonten finnes vel strengt tatt ikke.