Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 1

Dagen er ikke over :slight_smile:

3 Likes

Skulle ønske jeg hadde penger til å fylle på nå, særlig hvis den skal enda lenger ned. Blir veldig spennende å sitte i denne fremover og se hva de kan få til i USA!

1 Like

Børsuka har nettopp begynt. Ingen her burde ta sorgene på forskudd… :seedling::money_with_wings:

Noen som vet hvor mange aksjer nr.50 har nå ?

Edit:
Tusen takk BullBear :slight_smile:

100 000

1 Like

Jeg regner kommersialisering av pilotene på 200 hektar og 1500 hektar som megatriggere. Skuffende at disse ikke kom tidlig høst, men nå er kapasiteten på plass og disse kontraktene kan komme når som helst i mine øyne. I følge CEO var kundene ganske utålmodige, der de så på at pengene bokstavelig talt rant ut i sanden.

1 Like

Om vi skal sammenligne med Biotek så er det kanskje mangelen på guiding av økonomi som tynger idag?
Ingen forecast på når de ser for seg å selge noe, og hva salget evt forventes å være.

Eller så er det bare noen som har satt dagens update som enden på reisen, uavhengig av innholdet

1 Like

En rød dag tåler jeg fint, så lenge Desert Control leverer kommersielt, det fundamentale er på plass, og vi er i rute.

1 Like

Dagen er ikke over. Den har akkurat startet. Pastoren skal tale snart :+1:

1 Like

Spennende å`se hva de neste triggerne blir. Hva ligger i løypa fremover?

Link til presentasjon? Noen som innehar?

En prima mulighet for å øke livvidden med noen hakk til. Benyttet anledningen til å fylle på litt igjen i dag :blush:

3 Likes

He said Australia!!

8 Likes

Vil nok alltid finnes godt over 7,7 milliarder mennesker som ikke gjør det (eier DC aksjer). Flertallet har altså ingen tro på dette :rofl: :thinking:

Du må trekke ifra flere milliarder som ikke vet hva verken børs eller aksjer er dessverre. De eneste ordene de vet er coca-cola å OK :wink:

“Stay tuned!!”, kom nettopp som svar til de som ser for seg infotørke.

1 Like

Her er det bare å glede seg til alt som kommer.

Alt peker mot at dette blir et fantastisk eventyr.
Og tempoet er helt vanvittig imponerende.

3 Likes

Desserten har ikke dagen idag

Ørkenkontroll, matproduksjon, klima etc er en uendelig oppgave.
Det er ingen grenser for hvor stort dette kan bli.
Her gjelder det å ha på lange briller.

“Desserten har ikke dagen idag” er fullstendig irrelevant.

4 Likes

Tresifret kurs H2 2022. DSRT kan snart bevise at penger vokser på trær… Det her blir helt mega. Mawarid og Barari har ufattelige områder som trenger LNC og de har også enorme nettverk over hele Midtøsten / Afrika.

2 Likes