Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 1

Betimelig forklaring, men understrekningen av now og uthevingen av akkurat den setningen alene pirrer fortsatt Poirot-instinktet.

2 Likes

Noe som igjen må bety at diverse kunder nå har muligheten til å plassere bestillinger å motta leveranser i UAE :partying_face: noe som igjen må bety at de 2 clustere som var «done» til 15/12 er ferdige å klare for levering :wink: Dette er så spikret for 2022. Jeg må si det igjen….jeg skjønner ikke at det finnes mennesker som ikke har DCG aksjer.

5 Likes

Claro!

Mawarid er nok langt ifra det eneste selskapet i UAE som trenger LNC.

2 Likes

Eller med andre ord ut av meldingen: De hadde bare prototype clustere før meldingen med ulike enheter noe som tilsa at de bare hadde kapasitet til pilot type leveranser, men nå…… er det up 4 grabs!!!

1 Like

Her er svaret fra sjefen Ole Kristian Sivertsen:

10 Likes

Sliter med det samme. Finnes flust av selskaper som er en hidden gem for de som tar seg bryet til å lese seg opp. Som de færreste gidder om ikke tilfeldighetene står dem bi slik at akkurat det selskapet utkrystaliserer seg på ett eller annet vis. Sånn sett er det til å skjønne at hypen ikke en gang har snust borti Desert Control.

Samtidig er det fascinerende å se hvordan blant annet ymse hydrogenselskaper, hvor kun et fåtall vil forbli levedyktige, blir verdsatt til ufattelige summer i tidlig fase. Mens DC, som står alene om å kunne bidra til å begrense ørkenspredning (og dermed også økning av matproduksjonen), forblir i stor grad under radaren. Til tross for at teknologien er 100% ferdig validert. Og til tross for at selskapet er en del av en av de større globale megatrendene. Uten konkurranse overhodet.

5 Likes

Værsegod. Svaret på min tolkning :partying_face: Bare å laste opp!!!

Concorde, var det du som svarte på min epost? :joy:

Det er rått at Pastoren svarer på slikt klokka 23.07 i romjula, det er det mest imponerende jeg fikk ut av denne meldingen.

3 Likes

Dette er jo herlig!

For øvrig veldig interessant å vite at det første clusteret hadde 4 ulike enheter.

Nå har de fått testet ferdig og sender versjon 2.0 av produksjonsenhetene helt klare til å settes i kommersiell drift.

Tidligere har OKS sagt at de holder igjen oppskalering av produksjon til de er trygge på produksjonsenhetene.
De ville ikke risikere å produsere f. Eks 100 enheter før alt var testet ok, for så å måtte utføre endringer på alle 100.

3 Likes

Ceo Sivertsen er hjemme og trør febrilsk rundt juletreet.
Han er helt utrolig klar for å bli ferdig med 2021,så han kan gå igang med erobringen av USA i 2022

3 Likes

He He He……nei jeg er nok ikke annet enn en bio junkie from long time ago som fant denne juvelen, men prøver så godt det lar seg gjøre å lese mellom linjene alt av meldinger vi får :wink:

Hei folkens,

Jeg tenkte på noe, hva med å takke selskapet med en liten klapp på skulderen.
Takk for året som gikk og videre vi gleder oss til fortsettelsen.

Med vennlig hilsen
En trivelig gjeng investorer fra tekinvestor.

Derfor startet jeg en spleis her:

Det er helt frivilig å være med, jeg tenker blomster, ev kake e.l vi snakker ikke Yachtmaster til hele crewet liksom :sweat_smile:

3 Likes

Dette er så dumt at jeg måtte bare bidra med noen kroner :joy:

2 Likes





3 Likes

Kjøperen med nesten 60k aksjer i ordreboka må gjerne strekke seg litt ekstra

4 Likes

Forsvant ut av ordreboka noen minutter over 15, men minuttet etter gapte noen over ca 60k fra 35,5 opp til 36,265. Ikke usannsynlig at det er samme gjedda. Sterkt ønske om å komme seg inn med 2mill før 2022…

Godt nyttår og en påminner;

8 Likes

Chartet etter close for året viser en helt eksemplarisk konsolidering innenfor opptrend

13 Likes