Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 1

Ligger for øyeblikket i 40,600 og -0.29 med relativt flat utvikling, så du går ikke glipp av stort. Men ukomfortabelt er det når man ikke kommer inn.

1 Like

Første innlegg!
Har vært inne siden 15. Doblet porteføljen idag. Virker meget lovende.

8 Likes

Velkommen :partying_face:

Takk skal du ha. Når anslår du at vi kan håpe på nyheter om inntjening og lignende?

Der må jeg egentlig gi deg et så kjedelig tips som å lese gjennom tråden, datoer, inntjeningen etc er nøye gjennomgått lenger oppe :nerd_face:

3 Likes

Den er god!

Sitter i Улаан-Баатар og følger med på DC😂. Kunne treng mye LNC her i Mongolia. Da de har mye og lett tilgjengilg grunnvann, mye sand og lite jord.

5 Likes

Kult!
Men skjønner godt om du ikke er interessert i å motta BankID der.

Tok 4 måneder å få tilsendt visa kort sist jeg trengte det🤔.

Regner med at du da driver med Jakokser? I tilfelle kan du kombinere LNC med god naturgjødsel. :smiley:

Nesten mer fornøyd med dagen i dag enn i går, selv om den landet på ATH. Med en selgerside som nektet å gå særlig ned i pris selv om motsatt halvdel tildels tok seg en dag fri. Forhåpentligvis kan man få bygget en ny bunn rundt disse nivåene :gem:

11 Likes

Enig.
Supersunn utvikling.

Neste søndag drar Ceo til USA.
Det er lov å håpe at avtale MDC-Mawarid meldes før det.

Jeg tipper Sivertsen ønsker å være tilgjengelig for pressen lokalt når første betydelige kommersielle avtale slippes.

9 Likes

De fleste som har oppdaget DC ser nok mulighetene. Derfor ligger kursen i en stigende trend, og det er allerede før inntektene tikker inn. Når inntektene kommer vil langt flere hive seg på, trur eg :slight_smile:

6 Likes

For å ta deg på alvor; Caset er dødfødt om inntektene uteblir. Åpenbart. Så til spørsmålet; hvorfor skal de utebli? Tror du Emiratene vil foretrekke et jordbruk som formelig sluker en kostbar ressurs i alt for store mengder som det bare blir mindre og mindre av (grunnvann)?

5 Likes

Mawarid har kastet penger i dass med signeringen mener du? :thinking:

3 Likes

Mawarid har laget et søsterselskap med Desert Control bare for å lure klimaministeren i Abu Dhabi til å få utløst subsidier til grønt skifte.
Vi har blitt lurt alle sammen av Ben Reddik fy Fasan

Tror @Karatekidd må ta noen flere runder med “wax on, wax off”

2 Likes

Karatekidd, kjør en grøsser til…:joy:

4 Likes

Matvareindeksen til FN er opp 47% siden mai 2020 å gassprisen faller til et mer normalisert energimarked. Desert er meget rimelig priset nå. Med full treff på meldingen fra Arizona nå om 5-7 uker, så er bekreftelsen der i «begge ender». Etterspørselen etter LNC vil da skyte i været noe som igjen gjør arbeidet med kostnadskutt fra $2 å ned mot ønskelig nivå lettere. For meg blir da dette en mer å mer nobrainer.

2 Likes

Det er så sterke tegn på enorm suksess, at jeg allerede angrer på jeg bare gikk inn med rundt 20-25% av kapitalen.

1 Like

Hadde du kjøpt om den stod i 100? Hvis ja så er jo dette mega billig. Vi som er inne er enda tidlig ute på posisjoneringen :+1::chart_with_upwards_trend:

Edit: Lett å se seg blind på morgendagens skam og krakk at man glemmer helt å ta på seg de lange brillene. Få dem på :sunglasses:

2 Likes