Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 1

Faller på syltynt volum, håper den faller litt til så man kan plukke.

Holder seg bra enn så lenge tross rød børs :smiley:

1 Like

https://www.namibian.com.na/109221/read/In-need-of-arable-land-…-Namibias-drought-and-desert-headache

PRODUCTIVE land is one of the world’s most valuable assets in banishing poverty and creating shared prosperity.

Det er så mange grunner til å kjøpe DC, eller gi noen aksjer i gave.
DC er humanitær bistand.

6 Likes

Faens Telia og BankID, de kan bare reise til Ulaanbaatar på første fly!!!

1 Like

Ligger for øyeblikket i 40,600 og -0.29 med relativt flat utvikling, så du går ikke glipp av stort. Men ukomfortabelt er det når man ikke kommer inn.

1 Like

Første innlegg!
Har vært inne siden 15. Doblet porteføljen idag. Virker meget lovende.

8 Likes

Velkommen :partying_face:

Takk skal du ha. Når anslår du at vi kan håpe på nyheter om inntjening og lignende?

Der må jeg egentlig gi deg et så kjedelig tips som å lese gjennom tråden, datoer, inntjeningen etc er nøye gjennomgått lenger oppe :nerd_face:

3 Likes

Den er god!

Sitter i Улаан-Баатар og følger med på DC😂. Kunne treng mye LNC her i Mongolia. Da de har mye og lett tilgjengilg grunnvann, mye sand og lite jord.

5 Likes

Kult!
Men skjønner godt om du ikke er interessert i å motta BankID der.

Tok 4 måneder å få tilsendt visa kort sist jeg trengte det🤔.

Regner med at du da driver med Jakokser? I tilfelle kan du kombinere LNC med god naturgjødsel. :smiley:

Nesten mer fornøyd med dagen i dag enn i går, selv om den landet på ATH. Med en selgerside som nektet å gå særlig ned i pris selv om motsatt halvdel tildels tok seg en dag fri. Forhåpentligvis kan man få bygget en ny bunn rundt disse nivåene :gem:

11 Likes

Enig.
Supersunn utvikling.

Neste søndag drar Ceo til USA.
Det er lov å håpe at avtale MDC-Mawarid meldes før det.

Jeg tipper Sivertsen ønsker å være tilgjengelig for pressen lokalt når første betydelige kommersielle avtale slippes.

9 Likes

De fleste som har oppdaget DC ser nok mulighetene. Derfor ligger kursen i en stigende trend, og det er allerede før inntektene tikker inn. Når inntektene kommer vil langt flere hive seg på, trur eg :slight_smile:

6 Likes

For å ta deg på alvor; Caset er dødfødt om inntektene uteblir. Åpenbart. Så til spørsmålet; hvorfor skal de utebli? Tror du Emiratene vil foretrekke et jordbruk som formelig sluker en kostbar ressurs i alt for store mengder som det bare blir mindre og mindre av (grunnvann)?

5 Likes

Mawarid har kastet penger i dass med signeringen mener du? :thinking:

3 Likes

Mawarid har laget et søsterselskap med Desert Control bare for å lure klimaministeren i Abu Dhabi til å få utløst subsidier til grønt skifte.
Vi har blitt lurt alle sammen av Ben Reddik fy Fasan

Tror @Karatekidd må ta noen flere runder med “wax on, wax off”

2 Likes