Faller på syltynt volum, håper den faller litt til så man kan plukke.
Holder seg bra enn så lenge tross rød børs
PRODUCTIVE land is one of the world’s most valuable assets in banishing poverty and creating shared prosperity.
Det er så mange grunner til å kjøpe DC, eller gi noen aksjer i gave.
DC er humanitær bistand.
Faens Telia og BankID, de kan bare reise til Ulaanbaatar på første fly!!!
Ligger for øyeblikket i 40,600 og -0.29 med relativt flat utvikling, så du går ikke glipp av stort. Men ukomfortabelt er det når man ikke kommer inn.
Første innlegg!
Har vært inne siden 15. Doblet porteføljen idag. Virker meget lovende.
Velkommen
Takk skal du ha. Når anslår du at vi kan håpe på nyheter om inntjening og lignende?
Der må jeg egentlig gi deg et så kjedelig tips som å lese gjennom tråden, datoer, inntjeningen etc er nøye gjennomgått lenger oppe
Den er god!
Sitter i Улаан-Баатар og følger med på DC😂. Kunne treng mye LNC her i Mongolia. Da de har mye og lett tilgjengilg grunnvann, mye sand og lite jord.
Kult!
Men skjønner godt om du ikke er interessert i å motta BankID der.
Tok 4 måneder å få tilsendt visa kort sist jeg trengte det🤔.
Regner med at du da driver med Jakokser? I tilfelle kan du kombinere LNC med god naturgjødsel.
Nesten mer fornøyd med dagen i dag enn i går, selv om den landet på ATH. Med en selgerside som nektet å gå særlig ned i pris selv om motsatt halvdel tildels tok seg en dag fri. Forhåpentligvis kan man få bygget en ny bunn rundt disse nivåene
Enig.
Supersunn utvikling.
Neste søndag drar Ceo til USA.
Det er lov å håpe at avtale MDC-Mawarid meldes før det.
Jeg tipper Sivertsen ønsker å være tilgjengelig for pressen lokalt når første betydelige kommersielle avtale slippes.
De fleste som har oppdaget DC ser nok mulighetene. Derfor ligger kursen i en stigende trend, og det er allerede før inntektene tikker inn. Når inntektene kommer vil langt flere hive seg på, trur eg
For å ta deg på alvor; Caset er dødfødt om inntektene uteblir. Åpenbart. Så til spørsmålet; hvorfor skal de utebli? Tror du Emiratene vil foretrekke et jordbruk som formelig sluker en kostbar ressurs i alt for store mengder som det bare blir mindre og mindre av (grunnvann)?
Mawarid har kastet penger i dass med signeringen mener du?
Mawarid har laget et søsterselskap med Desert Control bare for å lure klimaministeren i Abu Dhabi til å få utløst subsidier til grønt skifte.
Vi har blitt lurt alle sammen av Ben Reddik fy Fasan
Tror @Karatekidd må ta noen flere runder med “wax on, wax off”