Jeg synes det bør respekteres at folk har ulike strategier. Det finnes ingen garanti for at DSRT vil lykkes. Å det kan være greit å ikke bli for kjepphøy på egne investeringer (ikke meningen å treffe noen der). I løpet av tiden min på børs har jeg sett mange selskaper som i følge aksjonærene har en utrolig lys fremtid og nærmest ikke kan feile, feile. Underveis har folk bunnfisket på stadig lavere bunner og vært uforstående til at noen kan finne på å selge aksjen.
Investorer har ulike strategier og risikoprofiler. Noen er fornøyd med noen 10-talls prosent stigning. Andre gir seg ikke før de har 10-gangeren eller ingen ting. For noen gjør FOMO vondere enn tapte penger. For andre gjør tapte penger vondere enn FOMO. Ingen er blitt fattig av å ta gevinst. Samtidig som noen nok kunne blitt rikere av å ikke gjøre det for tidlig.
Jeg syntes det var en god ide å eie DSRT på 41 kroner. Nå synes jeg det er en enda bedre ide. Det har ikke skjedd noe fundamental endring i selskapet som vi kjenner til, bortsett fra at vi er nærmere kontrakter (hvis de kommer da.) Det har dog skjedd en fundamental endring i børsverdenen pga. stigende renter og usikkerhetsmomenter som Ukraina osv. som også vil påvirke prisingen av det generelle børsselskap og vekstselskaper spesielt.