Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 1

Du skjønner jo rett og slett ikke / nekter å anerkjenne poenget- jeg drar selvfølgelig ikke diskusjonen videre med det utgangspunktet

I fremtiden blir LNC så kommersielt at du bare kontakter din lokale forhandler å forteller hva slags jordsmonn du skal bruke det på så henter du det når det er klart. Alle skal få!

bilde

8 Likes

Hva skal til for å få snudd kursutviklinga?
Savner kommersiell framdrift på eksisterende prosjekt.

1 Like

Kursutviklinga er akkurat der den skal være. Vi er nå i «sweetspot» for akkumulering, mens ultrakortsiktige, tradere og lykkejegere kaster kortene. Samtidig som vi VET det er nyheter rett rundt hjørnet.
Det kommer til å smelle noe så inni hel…

6 Likes

Synes det lukter litt 29,- uten melding så siger den litt nedover, er vel Ipo gjengen som selger enda.

Har vært lite salg av IPO den siste uka. Og ingen IPO-salg på topp50 onsdag.

OKS oppfordrer aksjonærer og andre med ufattelig stor interesse for sandy soil og grensesnitt, til å ta kontakt med DSRT, eller han personlig via SoMe, vedrørende akkurat dette.

Håper på forhånd du kan få svar på dette som du så inderlig lurer på. Good luck.

1 Like

Synd, vil ha den gjengen ut fort som svint:)

Snart er det rapport, tror ikke vi går tomhendt frem til den dagen. Alt siger nedover desverre, ikke bare dsrt. Kan godt hende vi skal lenger ned :thinking:
Eller så setter vi kansje en dobbel bunn her? Kan forsåvidt null og niks om teknisk :man_shrugging:

Av det jeg kan lese ut av aksjonærlistene så er det tradere som står for mye av nedsalget

1 Like

Vi hadde voldsomt volum rundt 34-35 som er motstand nå, her trengs det noen gode nyheter eller en happy kjøper for å bryte gjennom, som jeg tror kommer, men mulig vi skal ned å teste litt på 29,- først om 32,- her ryker. Som du sier alt siger litt nedover nå, frynsete marked, men for caset har det jo nada å si, får heller fylle på litt, eller sitte på hendene.

2 Likes

Folkens…Noen få timer gammel; jeg skjønner ikke et kvekk da den er på arabisk, og den har en god del merksnodige elementer - men se hele!

Er dette første ledd i kommersialisering i UAE?

Edit: jeg mener å høre “Mawarid” helt i starten, men svært vanskelig å si sikkert

Gøy at noen har laget video om LNC, men ser ikke ut som om kanalen når ut til så mange brukere. Masse videoer om ulike tema som har fra 10 - 50 treff for de fleste av dem.

Screenshot_20220131-151816_Samsung Internet

Ikke så lett tilgjengelig dette nei, men beskrivelsen gir noe…

Hva tenker dere om triggere fremover? Slik jeg ser det vil det være litt nyhetsvakum før ordentlig salg av LNC kommer i gang. De bygger opp til sjeikene. Registrert firma etc. Når kan man forvente salg her? Det er vel denne som er vanskelig å vite?

The culinary liquid circus i USA må vel bevise sin effekt der. Før de mest sannsynlig skaffer seg en partner å rulle ut med. Har snakker vi vel 6mnd til 1år? Men blir vel meldt progress etc

Tror det er lurt å ha langsiktig fokus. De har nådd alle mål så langt. Fortsetter den trenden går vi lyse tider i møte :innocent:

4 Likes

I USA tar det nok litt tid, men i UAE må vel forretningsmessige vilkår være rett rundt hjørnet?

3 Likes

Videoen er I Urdu (ikke Arabisk). :wink:. Det høres ikke ut som en del av kommersialisering i UAE. Mer en person/gruppe som har fulgt med prosjektet til Mawarid/Desert Control.

De som har laget denne videoen har tydeligvis fulgt nøye med. I videoen forteller de at avlinger fra områdene rundt Nilen begynte å gå ned i siste halvdel av 1900 tallet. På 80 tallet kom forskere frem til at nedgangen skyldes en demning som ble bygd på 1960 tallet, for mange mineraler ble skylt ut fra vannet i demningen. Forskere begynte da å jobbe med å lage Nano Clay.

Det finnes en annen metode også å øke avlingene som det har blitt gjort i flere hundre år, altså dekke jord/sand med aske fra brent kull. Grunnet co2 gassutslipp lar det seg ikke å bruke denne metoden lenger.

Deretter kommet de inn på Mawarid/desert control (uten å nevne selskapsnavn). Resten er detaljer som vi alle kjenner til om hvordan LNC fungerer.

Nevner blant annet at kostnaden perbdags dato er 2 dollar per kvadratmeter.

Videoen er noen måneder gammel da de på slutten forteller at produksjonskapasitet av LNC er 45 000 liter (vi vet at dette økte til 180 000 liter i demseber).

12 Likes

Tusen takk for veldig nyttig info - uvurderlig når Youtube hverken har teksting eller oversettelse på denne

Hadde ikke trodd jeg skulle komme i solid minus i denne… Men noen ganger er det lettere å se lyst på situasjonen, selv når man er i minus også. Akkurat som i denne aksjen nå!

4 Likes

Gammel artikkel, men fortsatt morro