Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 1

Kanskje du undervurderer ditt publikum her? Vi er nemlig ikke ukjent med det å skjule sin egentlige agenda med å påstå at man bare ønsker en “balansert” debatt…

2 Likes

Disclaimer……… denne linken omhandler IKKE DC.
Kun for folk som vil se det store bildet mtp kommende matkrise

1 Like

Gledelig med litt grønne tall etter siste tids fall. :+1:

1 Like

-Jeg må slutte å titte innom tråden, beklager

Min egentlige agenda var å utrede graden av sand i jordsmonnet og hva som var smertegrensen for bruk

Jeg gledes stort over enhver kursøkning og sitter p.t med tap da jeg IKKE har inngang som mange andre her inne rundt 15,20,25,-. Jeg heier på selskapet - jeg ønsker dem alt godt

Stor er derfor skuffelsen over at mange tydeligvis har investert basert på momentum alene - og ikke kunnskap. Igjen: Dere harselerer og anklager noen som stiller helt aktuelle spørsmål

Jeg skal gjøre mitt beste for å ikke skrive mer på tråden - men ser samtidig at dere muligens også bidrar til å faktisk vekke trollet i meg, slik dere hoverer med basis i følelser- og ikke fakta

2 Likes

Kjære vene…

2 Likes

Hva vet du om det ?

Ikke få oss som tok deg i forsvar til å se dumme ut nå

Måten du reagerte på alle de svar du fikk, inkludert råd om å spørre selskapet direkte, ga et inntrykk av at din agenda var mer å spre usikkerhet rundt potensialet enn det å få frem fakta.

3 Likes

Det er nok helt motsatt. De færreste aktive her bryr seg særlig om momentumet.

Det er lite poeng i å diskutere smertegrenser, når behovet er enormt før man kommer dit.
Problemet er at du ikke ønsker å forstå det.

Nå er det vel du som hoverer og prøver å belære oss, om noe du beviselig ikke har satt deg særlig inn i.

8 Likes

Deilig å være ute på åpent hav igjen.
Kursene stiger, og kjøps siden er kjempesterk.
Nå, begynner reisen. DC skal på tokt…til Vinland og Miklagard.
(Et par av roerne var oppviglere, så de har vi kjølhalt)
bilde

8 Likes

Nå får man se hvor fort det snur i DSRT. Skal man ha en god mengde aksjer her så dytter det kursen lett opp igjen.

Igjen fra dagens lister så er det hovedsaklig noen tradere som har solgt seg ned/ut. Og sikkert mange nye aksjonærer har kommet til dekket bord.

Håper flere fikk brukt muligheten til påfyll til en veldig attraktiv kurs.
Igjen så må det poengteres at markedet ikke helt klarer å prise potensialet til Mawarid avtalen. Så fort vi har noen tall å tygge på så løsner det nok mot oppsiden tror jeg!

10 Likes

Han er bare ute etter å prøve og snakke kursen ned.
Holder på med samme taktikk på andre fora også og hausser de han brenner for.

2 Likes

Faen til folk assa. For en agenda! Men nå er jo «evil” innom her sporadisk så han kan vel sjekke litt.

1 Like

Ingenting å beklage, bare slutt å titte innom det går helt fint!

1 Like

Det vanskelige er selvsagt å finne og investere i grønne selskaper FØR de kommer med substansielle nyheter som de vi har sett denne uken. Faren for å bomme er stor. Men kursutslagene vi har sett denne uken forteller at det kan være verdt risikoen å begynne å snuse på grønne aksjer igjen.

Vi venter tross alt på noe fra Mawarid.

7 Likes

Noen som har en TA på kanalen den ligger i?

Kanalen den ligger i er brutt på daily. Den grå linja er ei trendlinje jeg har dratt, de blå linjene er en automatisk generert “regression trend”. Begge er uansett brutt.

Jeg er mer opptatt av horisontale linjer enn diagonale. Ser man på disse ligger prisen nå mellom et område av støtte og motstand (de grå rektanglene). Godt med volum i området over, som man kan se på volumprofilen.

Teknisk oppfatter jeg prisen som i limbo før den har brutt ut av ett av disse to områdene.

5 Likes

Test av MA100 igår , test opp på MA50 idag :slight_smile:
Endte helt greit vel .

Vi venter på mer nyheter som plutselig en dag kommer :pray:t2::smiley:

4 Likes

Tusen takk.

Fikk opp denne på FB idag - relatert til DC

Regeneration of soil to preserve water and natural resources for food security and a stable climate is the pathway to peace and prosperity for people and planet.

The world we know is built on top of a world we know little about. Solutions to many global challenges faced today, such as climate change, water scarcity, and food security, is nature itself. It starts with the biodiversity and astonishing lifeforms living right under our feet.

95% of the earth’s species of biological life may be found in soil. These tiny lifeforms make up a mighty workforce that captures CO2 and stores carbon to balance our climate. These lifeforms are critical for the circle of life, they are superheroes, and they are vital for nearly everything we eat and even the air we breathe.

But every single day, we lose these superheroes in greater numbers than the human brain can grasp. Twelve million hectares (30 million acres) of fertile land is lost to degradation and desertification annually. This loss is in weight of superhero lifeforms, equal to 25 million African elephants, silently lost every year.

Saving these superheroes may save us all.

Let’s dedicate our generation to regeneration!

1 Like