Hei,
Dette blir mitt første innlegg på TI, selv om jeg har vert medlem en god stund. Fantastisk forum for de som er interessert i ett fora uten HO tendenser!
Nå er jeg ganske fersk i DC, også i aksjemarkedet generelt sett (første investering i 2018). Sitter i aksjen med snitt på ca 34,5 hvorav første kjøp i slutten av november.
Synes folk her er flinke med å grave i informasjon og kommer med flotte synspunk angående DC, men jeg synes faktisk det H8r kommer med er ganske interessant. Ja, jeg er fullstendig klar over att det primære fokuser er ørken nå i startfasen, men om man skal se litt lengre frem og kanskje treffe ett større marked, så vil jo det være ganske interessant for de som er interessert i LNC å vite hvor stor andel sand i jordsmonnet det må bære for att det skal funke?
Er kanskje ikke det man bør legge så stort fokus på nå i startfasen, men synes det vertfall det er interessant mtp å nå en større kundegruppe.
Er fult klar over att det var en viss ‘luring’ her for en stund siden som drev skittent spill, tror ikke H8r er en slik type forøvrig, men synes han kommer med ett godt spørsmål, som jeg selv forøvrig ble interessert i når spørsmålet ble stilt.
Ellers har jeg ståltro på selskapet og planlegger å sitte long med min del, hvorav DC står for 60% av min portefølje.
Ha en ellers god dag!