Da repeterer jeg mitt svar som du må ha oversett…
Det er et eksemplarisk fora for det meste. Men det datt inn en kommentar ganske lik min noen minutter senere og noen øvrige påpekte småeksplosiver i kommunikasjonen tidligere i dag, så lukten var der. Personlig reagerte jeg nettopp på trollstempelet som ble satt litt for hardt og litt for fort midt i panna på hateren, spørsmålet var ikke idiotisk og kjeklingen hadde ikke pågått så lenge. Men dette trenger for min del ikke å fylle mer i denne tråden. Jeg trer tilbake igjen og leser med glede det dere skriver og forøvrig - takk for det!
K
Jeg påpekte at aksjene var flyttet mellom to konto innad på huset for en tid tilbake. Hvis de er «lånt ut» internt betyr det også at de har en kvart million aksjer med lang horisont.
«Lånetageren» har bare solgt ca 60, fram til torsdag.
Ingen tvil om at det i så tilfelle er en stadfestelse av at MSIP-kontoen er langsiktig. Kjøpte nærmere 60k dagen før salget, hvor kursen gikk fra kr 37, 5 til 39.
Har vært opptatt med Røynda aka virkeligheten her ett par dager, hatt liten tid til forumet.
Skummet igjennom i går. Har Thomas Leirgulen kjøpt seg Toyota igjen, eller har Lur blitt en skikkelig Hater? Det lukter av våt ull helt hit…
Mange (forsøk på) avsporinger for tiden…
Det kan være greit å ta frem hva Sivertsen sa sist høst til Nettavisen :
Håper vi snart får en oppdatering, som lukter fugl.
(ingenting om DSRT i denne artikkelen.) Enda
Da har jeg fått et nær fullgodt svar på dette med sanden, men viskositet ruller opp som neste utfordring. Liten vits å dele her da da jeg nok fort blir belært av menigheten?
Ser ellers at dere i mellomtiden mimrer med Kodakalbumet på gamle artikler, og nå i tillegg legger ut linker der nyheten er at Desert IKKE omtales
Kun en observasjon idet jeg lusker tilbake til andre fora
Forsiden av dagens DN :
På denne listen (Euronext growth) er kravene lavere, og regelverket mindre strengt.
– Det at du slipper å flagge eierposter er én faktor, men en enda større er at det ikke er tilbudsplikt. Det at du kan kjøpe deg opp eller få utstedt aksjer og dermed bli en stor aksjonær i et selskap på Euronext Growth uten å måtte gi et tilbud på hele selskapet har ekstremt mye å si i en del type prosesser og gir mye mer fleksibilitet, sier Gryte
Som du vet er dette en teknologi basert fra olje boring. Jeg har skrevet om dette lenger opp hvis du skroller. Viskositeten i også LNC er viktig for å holde den flytende. (Væskens motstand) Fludiet må ikke være for kjukt slik at du går stuck. Ei heller for tynt slik at det flyter ut i formasjonen. ( Formasjon/dybde/- i dette tilfelle jordsmonn) Ser for meg at det blir på samme måte her. Her skal blandingen holdes homogen( for å få det utover)statisk elektrisitet/luftbobler. Binding av små til store leirpartikler.
Flott at du fikk svaret ditt ang sandy soil. . I første omgang er dette et IKKE tema da det er desertifisering det konsentreres om i første omgang, men LNC kan helt sikkert nesten garantert brukes hvor som helst da det er sand i all jord.
Ser at du og eller din likesinnede teppebomber FA’s DSG tråd i tillegg til denne.
Men uansett, lykke til
Når man ikke skjønner viktigheten av å følge med på den klimatiske utviklingen i kjerneområdene til Desert Control for å kunne danne seg et bilde av forventet etterspørsel etter selskapets teknologi…
Slike seg som deg er kun ødeleggende for diskusjonsklimaet. Fokuset ligger utelukkende på å kverulere for kveruleringens skyld. Hvorfor er vel ikke særlig vanskelig å skjønne.
Algoritmene sliter litt med å dytte Desert langt ned.
De møter nok en noe uventet motstand fra hobbyinvestorer, som tar brodden av forsøk på dumping.
Igår var en sånn dag. De ønsket nok å få den under 30.
Idag slikker de sårene etter gårsdagens tapte slag
Kanskje du undervurderer ditt publikum her? Vi er nemlig ikke ukjent med det å skjule sin egentlige agenda med å påstå at man bare ønsker en “balansert” debatt…
Disclaimer……… denne linken omhandler IKKE DC.
Kun for folk som vil se det store bildet mtp kommende matkrise
Gledelig med litt grønne tall etter siste tids fall.
-Jeg må slutte å titte innom tråden, beklager
Min egentlige agenda var å utrede graden av sand i jordsmonnet og hva som var smertegrensen for bruk
Jeg gledes stort over enhver kursøkning og sitter p.t med tap da jeg IKKE har inngang som mange andre her inne rundt 15,20,25,-. Jeg heier på selskapet - jeg ønsker dem alt godt
Stor er derfor skuffelsen over at mange tydeligvis har investert basert på momentum alene - og ikke kunnskap. Igjen: Dere harselerer og anklager noen som stiller helt aktuelle spørsmål
Jeg skal gjøre mitt beste for å ikke skrive mer på tråden - men ser samtidig at dere muligens også bidrar til å faktisk vekke trollet i meg, slik dere hoverer med basis i følelser- og ikke fakta
Kjære vene…