Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 1

https://govapps.gov.ca.gov/gov40mail/

Bare å kontakte guvernøren:)

Sukk, i dag angrer jeg på at jeg bunkret på 28,50. For en mulighet til å kjøpe seg inn, billigsalg nå.

Investorene liker ikke overtid eller hva skjer?

Mange nuller på kontrakten… tar tid…

Hehe nettopp! :wink:

De kortsiktige er raske på labben. Mange aksjer som har skiftet hender første time.

Trading som er grunnen til fallet idag?

Sober AS har vel en forhistorie med å selge rimelig aggressivt. Gjenstår å se om det er de som kvitter seg med siste rest eller om det bare er utålmodige sjeler.

1 Like

Tipper det er siste rest av Sober ja.

Kristian Falnes da… hvor mye sitter han på?

Kun solgt for småbeløp, så ingen grunn til å frykte større nedsalg der basert på bevegelsene så langt.

Bare til å sitte stille i båten. Var bare spørsmål om tid dette, etter en kunstig høy stigning sist uke.
Kontrakten nærmer seg og da er det bare til å holde seg fast.

1 Like

Brukt dagens mulighet for påfyll

4 Likes

Me too. Jeg tenker at dette vel tar litt tid fordi det skal meisles ut detaljer i en større avtale. Det er ikke resultatene fra piloten som er det primære, selv om det selvsagt er veldig interessant. Ref pressemeldingen fra juni så ble det signert en MOU for et mulig partnership i både UAE men også midtøsten og Nord-Afrika. Da tar det noen dager å få alt ferdig. Men om en tror at alt nå avsluttes, da selger man :blush:

Eneste som jeg ikke liker er at vi snakker om et rimelig rykende ferskt selskap, men man må bare stole på at det er vanntette skott og ikke informasjon som er på avveie.

Hei. Noen som vet eller har oversikt over omsetningen i dag kontra øvrige dager? Høy/lav ift normalen for aksjen?

I det øvre siktet.

Den totale dagsomsetningen i kroner har bare vær høyere 10 dager før. Og denne dagen er ikke over, så det blir nok fort en av de aller høyeste dagsomsetningene i selskapet korte historie.

Får håpe det berre er nokon som velger å ta gevinst etter ein solid oppgang i seinare tid og ikkje at det er ulik tilgong til informasjon i marknaden.

1 Like

Tipper sluttkurs i dag på 27,45 og at den er >28 i morgen.
Now, shoot me :sweat_smile: