Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 1

Godt poeng, men så er det jo også opp til en selv å ikke bli sittende stille uten å ta gevinst underveis om kursen skulle eksplodere på pur luft og kjærlighet.

4 Likes

Det jeg lurer litt på her er, hvem er konkurrentene og hvor langt har de kommet i forhold? Til nå ser jeg ingen i nærheten…?

Innen mange andre grønne aksjer dukker det bare opp flere og flere om benet, hva gjelder CO2 fangst eller hydrogen f eks, men her virker Desert å kunne være alene på toppen om de lykkes.

Correct me if I’m wrong!

2 Likes

Er ikke mange konkurrenter.
Største er vel biokull eller Biochar som gjør noenlunde det samme. Men denne er dyrere å produsere og må arbeides mekanisk ned i jorda.

4 Likes

Og hvem har nettopp begynt å vise seg borte i statene? Nettopp vår egen DC. Her kan ting gå fort.

Skader heller ikke å ha Hege Kverneland på DC laget som Technology Strategy Officer.

6 Likes

https://govapps.gov.ca.gov/gov40mail/

Bare å kontakte guvernøren:)

Sukk, i dag angrer jeg på at jeg bunkret på 28,50. For en mulighet til å kjøpe seg inn, billigsalg nå.

Investorene liker ikke overtid eller hva skjer?

Mange nuller på kontrakten… tar tid…

Hehe nettopp! :wink:

De kortsiktige er raske på labben. Mange aksjer som har skiftet hender første time.

Trading som er grunnen til fallet idag?

Sober AS har vel en forhistorie med å selge rimelig aggressivt. Gjenstår å se om det er de som kvitter seg med siste rest eller om det bare er utålmodige sjeler.

1 Like

Tipper det er siste rest av Sober ja.

Kristian Falnes da… hvor mye sitter han på?

Kun solgt for småbeløp, så ingen grunn til å frykte større nedsalg der basert på bevegelsene så langt.

Bare til å sitte stille i båten. Var bare spørsmål om tid dette, etter en kunstig høy stigning sist uke.
Kontrakten nærmer seg og da er det bare til å holde seg fast.

1 Like

Brukt dagens mulighet for påfyll

4 Likes

Me too. Jeg tenker at dette vel tar litt tid fordi det skal meisles ut detaljer i en større avtale. Det er ikke resultatene fra piloten som er det primære, selv om det selvsagt er veldig interessant. Ref pressemeldingen fra juni så ble det signert en MOU for et mulig partnership i både UAE men også midtøsten og Nord-Afrika. Da tar det noen dager å få alt ferdig. Men om en tror at alt nå avsluttes, da selger man :blush:

Eneste som jeg ikke liker er at vi snakker om et rimelig rykende ferskt selskap, men man må bare stole på at det er vanntette skott og ikke informasjon som er på avveie.

Hei. Noen som vet eller har oversikt over omsetningen i dag kontra øvrige dager? Høy/lav ift normalen for aksjen?