Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 1

Ah, takk for svar. Forskjellig sandtyper ja, gir mening. Så proof of concept der også så klinger det virkelig. Regner med Mr. Bill følger tett med:) har de guidet noe timeframe der?

Tre måneder for at plantene skal få spire/vokse, 6 måneder totalt. Mener jeg på. Tatt fra hukommelsen, kan være feil.

1 Like

Blir en spennende q rapport nå, hvor langt de har kommet og guidingen framover.

4 Likes

USDA will provide funding in two rounds. The first round, due April 8, will focus on large-scale projects with proposals ranging from US$5 million to US$100 million. The second round of funding, due May 27, seeks proposals worth approximately US$250,000 to US$4,999,999. A range of public and private entities are eligible to apply, including state and local governments, small businesses, nonprofits, tribal organizations and governments, and several others

8 Likes

På forsiden i NY Times idag:

2 Likes

Om desert?

Nei, selve artikkelen som det ble henvist til om tusenårstørken

Hyggelig promo-video på Innovation Norway sine LinkedIn-sider i dag. Intet nytt, men kjekt å høre Sivertsen snakke på egen dialekt.

Innovation Norway skriver på sine hjemmesider om muligheter for finansiering ved utvidelse av internasjonale satsinger, så det er lov å håpe på noe mer støtte her.

image

12 Likes

Knallbra -rett og slett

Ingen tvil om at Davidson har mye å ta tak i her.
Blir ikke arbeidsløs med det første.

2 Likes

Vært deilig å fått en storfisk på kjøpern nå, da skulle mange fått tatt løpebena fatt.

2 Likes

Må opp i pris for å få aksjer nå. Det var en stund siden. En artikkel nå, så ser vi fort over 40,- på forventinger til Q rapport.

1 Like

Ny stilling i USA

12 Likes

25 Februar for kvartalsrapport er bare 10 dager unna. Så det nærmer seg. Har litt sånn gruer/gleder meg følelse til den likt den forrige update rett før jul. Ganske vanlig vil jeg tro i oppstartselskaper😊

1 Like

Da har vel ceo fått hendene fulle, og supplerer med en prosjektleder.

Godt nytt

1 Like

Dette blir SÅÅÅ stort i US. Fy flate.
Om noen år kommer man til å bli stigmatisert for å spille på en ubehandlet golfbane :+1:

De som har bygd confidence i caset har brukt dippen fornuftig. Ikke mulig å time bunner selvsagt. Brukte endel krutt selv på 33.8. Laveste kjøp p 30.3.
At den skulle komme under 30 var vanskelig å se for seg.

3 Likes

Som @bamse så tar jeg en timeout fra forumet, er for mange forsøk på “whataboutism” og andre forsøk på kursmanipulasjon.

Har forøvrig en urokkelig tro på caset, er platinumbull og trua forsterker seg bare etterhvert som dagene går.

@Karatekidd
Du kan få sette en gratis emoji her (for hver emoji du setter opp skal jeg donere 50,- til Rettferd for taperne).
:arrow_down:

8 Likes

Husk å melde whataboutismen til Finanstilsynet før pausen da :stuck_out_tongue_winking_eye:

Hvis produktet virker bra nok, og ikke er for enkelt å lage en annen variant av, så må nesten dette bli bra. Såvidt jeg forstår er det bare positive tester så langt, og de har patenter som hindrer «kopier»