Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 1

Farlig å mate trollet Per…
Som sagt, det er en person som kun er ute etter å kverrulere :man_shrugging:

2 Likes

Jeg fryktet at tråden ville bli dårligere og dårligere etterhvert. For noen måneder siden var den virkelig bra. Nå ligner den mer på HO.
At jeg blir stadig mindre her betyr ikke at jeg har mistet trua. Jeg gidder bare ikke å lese trolling fra H8r m.fl.
Om det er bevisst trolling eller vedkommende bare tror hen er ekspert fra dag1 vites ikke, men jeg gidder ikke.,.,.,

11 Likes

Jeg er enig jeg. Jeg gidder ikke skrive mer her før vi har noe nytt å diskutere. For å ha noe nytt må det komme noe fra selskapet. Fra tid til annen er det nyhetstørke - for de fleste selskaper kan det ta måneder eller halvår mellom hver nyhet som gir liv i håpet - her er det tydeligvis uutholdelig at det går et par uker.

7 Likes

Enig. Meningsløst å bidra når tråden er så tafatt. Virker som om det er mange svake hender blant de som kastet seg på.

1 Like

Ble diskutert en del med tanke på problematiseringen av saltinnholdet i vann og jordsmonn. Viser seg heldigvis at LNC bidrar positivt i så måte.

2 Likes

Vi har vært innom Chongqing Earthskin Eco-Tecnology her på tråden for en stund tilbake.
Ser de ingikk en avtale med Mawarid i juli 2018 (Emirates News Agency - Mawarid Holding and Chongqing Earthskin Eco-technology signs agreement to implement large-scale agricultural project).

Er det noen som har oversikt hvordan det prosjektet endte?

Umulig å finne informasjon fra de siste tre årene. Tilfeldigvis sammenfallende med tilstedeværelsen til Desert Control.

1 Like

At Mawarid har etablert Mawarid Desert Control Llc, et selskap som skal selge LNC i MENA-regionen, med vårt kjære Desert Control sier vel det meste.

4 Likes

Da har vi samme inntrykk! Dette er vel en teknologi som krever mekanisk innblanding (cellulose paste). Spennende hvis noen har noe mer om deres samarbeid med Mawarid…

Enig med deg Hayen i at etableringen av Mawarid DC reduserte konkurranseaspektet veldig!

1 Like

Samtidig sier det åpenbart noe om engasjementet, at dette er noe som Mawarid virkelig har vært ute etter. Selv når teknologien var betraktelig dårligere enn LNC.

1 Like

Håper vi snart ser en matnyttig oppdatering fra selskapet, i stedenfor at det skal tygges om igjen på det vi stortsett vet.

Kommer update snart:)

Siden vi ikke har hørt noe så kan det jo hende at forsøk pågår enda og/eller at de ser for seg andre evt. supplerende bruksområder. Vi vet imidlertid at de vil fortsette med LNC, og det er fantastisk!

2 Likes

LNC er jo nøkkelen til suksess eller ikke.
Det er jo fundamentet til DC Group

Spot on fundamentalt mister.
Nå får vi snart update fra Holy Joe & Sky Pilot :dart:

Hva har dette med Desert control og LNC å gjøre?

De brukte det ikke, og se hvordan det gikk :wink:

Er det Arizona desert jobber med en pilot nå? Er det ikke der Bill Gates eier store landområder, er det han de jobber sammen med nå eller er det andre de kjører pilot for?

I samarbeid med Arizona University. To professorer som er ansvarlig for analysere resultatene. Handler om å bevise proof of concept med tanke på jordsmonnet som man finner i sørvestlige USA.

Bill Gates eier landområder over store deler av USA, også i Arizona, men er ikke involvert på dette stadiet. Kursen hadde nok vært betraktelig høyere om så var tilfelle.

2 Likes