Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 1

Kan selvfølgelig gå videre ned, men den går ned uten fundamental forandring og da går den ned på veldig lavt volum. Som du kan se på volumet fra ATH og spesielt volumet under 35,- det er veldig lavt. Det betyr at den er eksplosiv opp igjen bed gode nyheter. Så om man tror på gode nyheter og vil inn så er der kanskje ikke verd å prøve å ta 2-3 kroner under dagens, når man plutselig må kjøpe seg inn 10 kroner over. Om man vil inn da og har troa på selskapet framover.

1 Like

Sjekk ndx, vekst og teknologi aksjer har en god dag i usa foreløpig. Holder det så kanskje vi kan få en liten rekyl i morgen.

Som man vil få et innblikk av i fremtidige kvartalsrapporter. Tilsvarende i alle andre selskaper. Aner ikke om du forsøker å hinte om at OKS og selskapet bør konstruere en tidsmaskin slik at de kan mate deg og dine med fremtidens faktiske tall. Jamringen er av null verdi.

5 Likes

De må ikke noe som helst.
Det organisatoriske i UAE tar den tiden det trenger.
Q4 presentasjon er bare 1,5 uke unna. Vi får trolig god (nok) informasjon og status da.

For øvrig økte jeg med flere aksjer så sent som sist fredag.

Generelt mye mas fra deg. Hakk i platen koblet mot synkende aksjekurs.

6 Likes

Det er nok en del fra norsk tipping med entry 16/3-20 igjen her. Vi andre får bare holde fokuset på det fundamentale å det som er kommunisert fra selskapet.

Er poenget ditt at vi har grunn til bekymring fordi vi enda ikke har fått de tallene du etterlyser?
Å kun konstatere at markedet etterlyser tall, er jo bare å slå inn åpne dører…

2 Likes

Jeg har tenkt å bestille meg VPN i neste uke, det åpner opp en mulighet for meg, da kan jeg trolle og være generelt kritisk til alt av informasjon på diverse forum - under forskjellige pseudonymer. Og jeg kan like og backe opp meg selv om det trengs. Det er det jeg vil gjøre på fritida mi, resten av livet.

OT: Jeg handla inn 1000 stk aksjer i dag. Tror oppgangen er innen rekkevidde nå.

4 Likes

Jeg skjønner ikke greia, er vant med å grave etter eventuelle negative faktorer -da de positive -vel; De er der og skader ingen

Jeg skjønner at dere ser på meg som noen med en agenda siden jeg først tok opp dette med andel av sand og deretter avtaler/økonomi

La dog ikke det overskygge at jeg, som dere - også har stor tro på selskapet

1 Like

Det plagsomme er når du så godt som uten unntak graver opp ei pære og hevder at det er et eple. Om og om igjen. Har selv aldri hatt evnen til å ignorere idioti. Sånn sett er det mulig å ta selvkritikk.

Det med sand/soil var jo bort i natta kamerat for bolaget hanskes med desertifisering. I utgangspunktet for caset så driter De vel i hva eller hvor mye sand det er i en golfbane eller på åkeren til en bonde. Nå er det utbetalingen du kvitrer om. Trodde du hadde satt deg inn i caset. Les det en gang til. Nå er det jo bare tull med deg!!!

5 Likes

Oida…Du er investert i selskapet og hiver deg på koret med å hevde at andelen sand på jorder som kan/ kan ikke behandles er uvesentlig? Du heier på etablering i USA og bryr deg filla ? JEG må lese meg opp?

Hvilken utbetaling er det du referer til? Tenker du på dette med verdi på leveranse som ble meddelt i slutten av oktober 2021?

Du sjokkerer

1 Like

CEO i Amerika er på ballen.

11 Likes

Nå gjør du det igjen. Tar på en maske, spiller et spill, konstruerer et problem som ikke eksisterer. Hvorfor kan kun du selv svare for.

Desert Control har et umettelig marked. Dessverre. Som er svaret på hvorfor det er uvesentlig.

7 Likes

Istedenfor å krangle så busta fyker, var det kanskje lurt å legge fra seg kjepphøyheten, og heller vente til selskapet kommer med en statusoppdatering.
Krangling på barnehagenivå fører bare til mer krangel.

Begynner å bli rimelig lei av dine innlegg her @Aaleby. Du bruker masse tid på å rakke ned. Siden du har blitt så allergisk så får du bruke funksjonene her inne eller skrolle videre. Slapp av!

1 Like

How Dubai is pushing back its encroaching deserts - BBC Future
Er denne delt før? isåfall sletter jeg.
Likte denne over bilde av desert. If successful, the solutions developed here could have a major impact globally.

What? Er det en av få skikkelser her på tråden som virkelig ser caset så må det jaggu være nevnte. Du linket kanskje til feil individ :thinking:

5 Likes

Nope. Ikke et ord feil fra min side. Jeg snakker om kranglinga. Ikke de konstruktive innleggene. Det mener jeg kom klart frem.

1 Like

Jo, se igjen. Du må ha linket til feil det.

Har null interesse av å forbli på tråden dersom HO-tendensene får gro fast. Bruker min rett til å kalle en spade for en spade. Innenfor rimelighetens grense. Er ikke verre enn det.

Du står fritt til å følge din egen medisin :wink: Bare å blokkere. Alternativt akseptere at mine bidrag handler om engasjement. Du får ikke det ene uten det andre. Alt eller ingenting. Men kan lett følge @bamse sitt eksempel, la pennen ligge, om slike som h8r blir en gjennomgangsmelodi.

8 Likes