Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 1

Hmmm…

Han sier det jo faktisk rett ut - at de er “inviterte til å delta”, men at de ikke er med ennå grunnet kapasitet

“Inviterte til å delta” kan jo tolkes på mange måter - men da bør det i alle fall kommuniseres markedet at de har forespørsler som vil gi inntekter. Dette passer også som hånd i handske inn i dette med større aktør, SLA og å bevise leveringsevne som jeg fablet om tidligere før kontrakt signeres

Markedet er jo ekstremt negative til selskapet - ned nye 5 prosent i dag

TTT
Håper det går veien :shushing_face:

For det er kun DCG som raser om dagen eller?

1 Like

Haha tenkte svare det samme… 5% er jo “lite” ift mange andre som også egentlig presterer bra… knalltøft marked

DSRT er faktisk den som er minst ned av mine 3 hovedaksjer…

1 Like

På ingen måte - men det fundamentale blir jo bedre og bedre, finner det derfor merkelig at ikke “markedet” våkner og setter pris på dette. Men det er en helt annen skål, dersom Desert control kommuniserer til markedet at de har stående invitasjon til Green wall så tipper jeg at kalkulatorene fort går varme

Fordi markedet er forpestet med frykt tror jeg

Det er nesten som man håper at gode nyheter venter til krisen med Putin har fått en løsning. Gode nyheter har jo en tendens til ikke bli riktig verdsatt i et irrasjonelt fryktmarked.

5 Likes

Ja i et nedadgående marked blir gode nyheter nøytrale, nøytrale nyheter dårlige og dårlige nyheter uspiselige.

Får man en derisking underveis i et bjørnemarked får man ikke riktig prisreaksjon og det vil ta lang tid og gjerne nye nyter når man har kommet ut av bjørnetidene for å korrigere. Man kan se på slike ting som en kjøpsmulighet om man skal holde veldig lenge.

1 Like

Hva er det som selskapet har informert om som blir bedre og bedre? Jeg har stor tro på selskapet, men synes det for lenge siden burde ha informert om hva produksjonspapasiteten fra 12 enheter benyttes for, dersom den benyttes til noe i det hele tatt. Hvis den benyttes til noe, lurer jeg på i hvilken grad selskapet får betalt for produksjonen. For aksjonærene er det av interesse hva som skjer nå og ikke bare hva en venter kommer til å skje i framtida. Jeg synes en har forsømt seg er. Aksjekursen reflekterer dette slik jeg ser det.

Jeezez for et jammerkor av utålmodige sjeler. Det er q på fredag. Prøv å hold på aksjene i 3 dager til så får Dere svar på den 4.

16 Likes

Kapasiteten benyttes nok i stor grad i UAE, både på piloter og småoppdrag

Detaljer kommer nok etterhvert, man ja- hadde vært godt å vite

Stående invitasjon til Green Wall: Dette burde kommuniseres pronte:)

Å få opp kapasitet til en slik fantastisk invitasjon må jo være et luksusproblem. Å finansiere noe som vil gi deg gigainntekter, kan da ikke være vanskelig. Her får vi nok snart gode nyheter!

5 Likes

Ja skal en dekke disse områdene med LNC da blir det mye overtid på de ansatte,dette er jo enormt stort.Blir spennende til fredag.

2 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

Ja, men tydelighet blir viktig, for nå om dagen leses guiding slik fanden leser bibelen. Her er mulige tolkninger:

-Vi er invitert til diskusjoner til løsninger på Green Wall

-Vi er bedt bidra med LNC til Green Wall

-Vi er i en prosess der vi er bedt levere LNC til Green Wall så snart vi har kapasitet

-Vi nærmer oss en intensjonsavtale på Green Wall som vil sikre en minimumsleveranse av… Til en verdi av sum…

Men vi får se - utrolig spennende dersom de guider mer rundt dette

Ligger “Green Wall” i MENA området ?

Tja…

Nei det ligger i Sahel-området.

2 Likes