Graverende?
Det er forskjell på kritisk vinkling eller undrende spørsmål, og å konstruere opp spøkelser. Noen ganger er påstandene med konfronterende eller påståelig innpakning, og ikke altfor sjelden på feil grunnlag.
En sånn innfallsvinkel er ikke den beste hvis man søker svar eller ønsker en god diskusjon.
USA er det lite å diskutere rundt. Vi kjenner til planene for H1. Det er ingen grunn til å forvente eksplosive nyheter der med det første. De ansetter div nøkkelfolk til ny organisasjon i usa, vil sikkert melde pilotprosjekt osv, men de større avtalene /alliansene kommer først etter piloter. Jeg tenker at vi må vente litt med å sikte i retning stjernene der.
For UAE er jeg usikker på på hva du sikter til. Jeg er med på at det kunne vært greit å ha litt mer info om hva clusterne beskjeftiger seg med pt, men ellers? De har inngått partnerskap og datterselskap , mawarid dytter inn kapitalen i partnerskapet, de tar reelt sett rundt 50% av kostnaden med clusterne, pilotprosjekt har levert strålende resultater, Desert har kontroll på hvilken lnc miks som skal brukes på det 45 typene sand osv.