Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 1

:man_facepalming: cheesus, jeg fokuserte på selve bildet og ikke hele posten… Jeg finner veien ut selv

1 Like

Eg burde vel utheva skrifta på mitt første innlegg så eg skal ta litt sjølvkritikk på det.

No er jo UAE i boks (eller i alle fall ei utviding) så då får me kryssa fingrane for at Saudi Arabia vil ha uante mengder med clay frå Sandnes på laurdagen.

2 Likes

Dette sitatet er jo bare fantastisk!

5 Likes

En til video i meldingen: https://bit.ly/3nd3UWS

5 Likes

Det er rett fram fantastisk

2 Likes

Kontrasten er jo helt rå!

Presentasjonen til Sivertsen er on par med David Attenborough!

4 Likes

Desert leverer på alle fronter
Produksjon, logistikk, avtaler, PR og ikke minst - på skjema.

9 Likes

Svært tillitsvekkende. Virkelig ikke lett å spotte de røde flaggene.

5 Likes

Fantastisk👍 Og så er det alltid noen som skal ‘sell on news’, men nå tror jeg toget starter opp på perrongen

5 Likes

Bør vel kanskje være håp om en ny analyse med forbedret kursmål også. Derisker tross alt caset ytterligere.

2 Likes

Imponert. De opptrer svært ryddig. Både på tid og innhold. Andre kan ha litt å lære her. Og selskapet befinner seg fortsatt på “opplæringsbørsen” Euronext Growth. Tillitvekkende.

4 Likes

Eller at de ikke et helt solgt enda og vil ha bekreftelse på at de kan bruke LNC på det meste. If so :rocket:

2 Likes

Jeg tror tingenes tale er ganske klar.
Men dette er vitenskap, ting skal verifiseres og sjekkes opp ned og i mente, derfor hopper de ikke bare i det.

2 Likes

For mange land er dette mer enn et økonomisk spørsmål. Det er et “være eller ikke-være”.
Da er man villig til å betale. Særlig når mange kunder er svært velstående (Gulf statene, California).
Lurer på om vi kan ha skutt gullfuglen ? :innocent:

7 Likes

Ser det kun er 313 stk som eig denne aksjen på Nordnet så det er vel liten tvil om at denne har gått litt under radaren for mange. Kan bli bra på litt sikt dette når selskapet får litt meir publisitet og konkrete avtalar.

image

2 Likes

Fra akkurat nå:

image

Det der gjelder vel brukere av Shareville?

1 Like

Då må eg beklage. Eg såg i Shareville. Rett skal vera rett.

Inside kjøp hadde gjort seg nå

Insiderne sitter vel på så mye info som ikke er i markedet at de hadde vel gått rett i fengsel om de handlet nå :sweat_smile:

1654 er uansett svært lite!

Ta feks NEL til sammenligning:

image

1 Like