Noen som vet om topp 50 har kjøpt noe i det siste?
Nesten ingen bevegelse i topp 50
Behovet for LNC vokser for hver dag.
Dette er toppen av blandede følelser.
Menneskeheten går inn i en vanskelig tid.
Men, DCG vil være en «liten» redningsbøye i forhåpentlig snarlig fremtid. Men, som kan bli enorm på lengre sikt. Og en stor del av løsningen.
Dette med “på sikt” og “snart” er forferdelig skummelt
Ikke bare for aksjonærene i DC, men nå også umiddelbart i en rekke land. Ikke i morgen altså, men i går- på overtid
Desertifisering er 'en ting- her snublet jeg over en uttalelse fra DC om at dersom LNC får ligge uforstyrret så kan den holde noe slikt som 15 år. Dette er flott- men strengt tatt burde jo selskapet hatt 2 separate forretningsområder:
-Desertification
-Farming
De bør altså snarest mulig skilte til markedet at alle med tilgang til sand nå kan øke matproduksjonen vesentlig (satt på spissen)
De bør også kommunisere at ROI på LNC bare hensyntatt forventet prisvekst nå bare seneste uke sannsynligvis har økt med 30%
Desert burde nå også selge eventuell restkapasitet til høyeste bud, da alle land nå burde fokusere på å bli mest mulig selvhjulpne
Vi bør se store ting fra Mawarid snart, jeg “dør” om det blir enda en pilot som konkluderer med at LNC fungerer og skal presenteres på en konferanse i langtvekkistan!
Kjøpere og selgere har vært svært uenig om hva som er riktig kurs på denne de siste dagene. Spread på 8 % akkurat nå.
Det er ikke så rart, for om selskapet ikke evner å benytte momentumet nå, vel… Da går toget på et vis (misforstå meg rett)
Fagre løfter og humanitært arbeide er jo 'en ting, men alt må uansett finansieres- og nå er tiden inne for kommersielle avtaler
Jeg tror dette kommer straks. Dersom ikke, blir jeg svært skuffet
Dette er som en 100 meter sprint, hvor starteren sier:
Klar, ferdig, ferdig, ferdig, ferdig…
Venter på et GO snart.
Skal garantere at toget ikke går. Hvor fort beslutningstakere tar avgjørelser vet ingen av oss, men momentumet akkurat nå er skapt av en enkelthendelse. Som vil bidra til å åpne øynene ytterligere, men er heldigvis ikke varig. Klimaforandringene og befolkningsveksten er konstant og presserende.
Det mest avgjørende for å lykkes for et selskap av denne typen, er å gjøre det grunnleggende arbeid riktig.
Dermed må det bli en viktigere prioritet enn å gjøre småaksjonærer rike over natten…
Enig, og det er da jeg frykter en børsmelding der DC skal kjøre en pilot som beviser at vannmeloner blir større med LNC enn uten i en kjøkkenhage som blir drevet av mishandlede kvinner fra Mongolia - satt på spissen igjen, selvfølgelig
Hehe, ja du får sagt det du
Mawarid har allerede anerkjent produktet- nå skal det bevises om dette er symbolpolitikk eller ei- faktisk så enkelt og jeg har troen
Da råder jeg deg til å kontakte selskapet, slik at de får tilgang til din kunnskap om hvordan dette skal gjøres.
Et godt råd: Om du skal ha håp om å få gjennomslag for dine ideer om hvordan selskapet skal drives, så bør du ikke møte dem med slikt åpenbart forsøk på hersketeknikk.
Virkelig noen skjøre aspeløv i denne tråden. Utrolig slitsomt å lese en slags kontinuerlig hyperaktiv “stream of consciousness” preget av frykt og usikkerhet.
Enig! Min eneste grunn til å eie DSRT er å tjene penger. At vi kan bidra til bærekraft er forsåvidt hyggelig, men lite interessant for investeringsplanen min.
For min del er den interessant. Mest av alt fordi bærekraft vil presse seg frem som en tvingende nødvendighet i årene som kommer.
Dynamoen har jo covid 19 fortiden, men er snart in action skriver han