Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 1

14 Likes

Helt nydelig, men stille fra selskapet

Jaja, i dette tilfellet var altså no news, good news. Ser ut til at det atter en gang skal bevises at LNC faktisk fungerer…

Men vi er ut av startblokken i USA, pilotene går tross alt relativt raskt unna

Viser selvtillit, at de ikke er desperat og pusher ut alskens børsmeldinger. Selv om jeg er tilbøyelig til å være enig. Finner det vel passivt om det ikke meldes at første pilotprosjektet i USA gang.

Denne derimot er bare latterlig.

3 Likes

Joda, jeg tar den til etterretning- har blitt litt gretten siste tiden :slight_smile:

2 Likes

Kort video av prosessen med å sprøyte ut LNC i Yuma

En til, av området

11 Likes

Produksjon Ca 5 m2, på 5 sekunder a f. eks 1 USD = 5 USD.
= USD 60 pr/min.= USD 3.600 pr/time.

Kan bli penger av dette…

1 Like

Fantastisk at man er i gang i USA :clap:t3:

5 Likes

Kommentar under delingen fra OKS



Antakelig mest en løs tråd.

5 Likes

Hvilken rolle har han Robert i dette pilot prosjektet ? Noen som vet?

Representerer Universitet i Arizona

Mer info

2 Likes

USA - «Readout» etter 6 uker? El snakker vi 12? Mener det er referert et sted, og at det var lenger enn i uae, men finner det ikke i farten.

Vedr Saudi - det vil forundre meg stort om det ikke kommer news om tilsvarende planer der som i uae før sommeren.
Og det er ikke bakt inn i kursen….
(IMO)

3 Likes

Gøy å lese kommentarer på LinkedIn, gode råd, mulige samarbeidspartnere og kjøpere nådd, alt basert på 15 sekunders video…

Dette blir en spennende reise!

6 Likes

1 Like

Det skal godt gjøres å få et bedre visuelt argument pro LNC enn med vannmelon som eksempel hvis dette lykkes😅

bilde

Strålende nyheter.
Er det lov å håpe på en «ketchup» effekt etter at det har vært «Radio silence» fra både UEA og USA.
Litt snadder fra UEA før påske nå, så blir det action.
bilde

3 Likes

Resultater fra UAE
Screenshot_20220315-213602_OneDrive

4 Likes

Om 12 uker er vi i juni.
I juni kommer artikkelen om Desert Control i E24.
Journalisten som lager reportasjen skal følge prosjektet selv med følgende utgangspunkt:
“Jeg ble enig med Desert Control om at det kuleste er en reportasje hvor vi følger prosjektet deres her i USA fra før planting til når den første frukten høstes. Da kan vi bedre dokumentere de faktiske resultatene.”

5 Likes

Besides, UAE is utilizing a revolutionary new technology in transitioning unproductive desert land to fertile soil utilizing non-intrusive soil reclamation based on Liquid NanoClay (LNC) technology.

…finding success, Liquid NanoClay technology has been set on the path to commercial scaling to produce crops, vegetables, and fruits.

3 Likes

Rimelig ekstremt? Beskrives jo som et naturlig fenomen, men vil tro dette kludrer til mer enn det bidrar positivt over tid etterhvert som ørkenspredningen fortsetter:

Kjøpe ikke han en god del aksjer for litt siden ?