Helt nydelig, men stille fra selskapet
Jaja, i dette tilfellet var altså no news, good news. Ser ut til at det atter en gang skal bevises at LNC faktisk fungerer…
Men vi er ut av startblokken i USA, pilotene går tross alt relativt raskt unna
Viser selvtillit, at de ikke er desperat og pusher ut alskens børsmeldinger. Selv om jeg er tilbøyelig til å være enig. Finner det vel passivt om det ikke meldes at første pilotprosjektet i USA gang.
Denne derimot er bare latterlig.
Joda, jeg tar den til etterretning- har blitt litt gretten siste tiden
Kort video av prosessen med å sprøyte ut LNC i Yuma
En til, av området
Produksjon Ca 5 m2, på 5 sekunder a f. eks 1 USD = 5 USD.
= USD 60 pr/min.= USD 3.600 pr/time.
Kan bli penger av dette…
Fantastisk at man er i gang i USA
Hvilken rolle har han Robert i dette pilot prosjektet ? Noen som vet?
USA - «Readout» etter 6 uker? El snakker vi 12? Mener det er referert et sted, og at det var lenger enn i uae, men finner det ikke i farten.
Vedr Saudi - det vil forundre meg stort om det ikke kommer news om tilsvarende planer der som i uae før sommeren.
Og det er ikke bakt inn i kursen….
(IMO)
Gøy å lese kommentarer på LinkedIn, gode råd, mulige samarbeidspartnere og kjøpere nådd, alt basert på 15 sekunders video…
Dette blir en spennende reise!
Det skal godt gjøres å få et bedre visuelt argument pro LNC enn med vannmelon som eksempel hvis dette lykkes😅
Strålende nyheter.
Er det lov å håpe på en «ketchup» effekt etter at det har vært «Radio silence» fra både UEA og USA.
Litt snadder fra UEA før påske nå, så blir det action.
Resultater fra UAE
Om 12 uker er vi i juni.
I juni kommer artikkelen om Desert Control i E24.
Journalisten som lager reportasjen skal følge prosjektet selv med følgende utgangspunkt:
“Jeg ble enig med Desert Control om at det kuleste er en reportasje hvor vi følger prosjektet deres her i USA fra før planting til når den første frukten høstes. Da kan vi bedre dokumentere de faktiske resultatene.”
Besides, UAE is utilizing a revolutionary new technology in transitioning unproductive desert land to fertile soil utilizing non-intrusive soil reclamation based on Liquid NanoClay (LNC) technology.
…finding success, Liquid NanoClay technology has been set on the path to commercial scaling to produce crops, vegetables, and fruits.
Rimelig ekstremt? Beskrives jo som et naturlig fenomen, men vil tro dette kludrer til mer enn det bidrar positivt over tid etterhvert som ørkenspredningen fortsetter:
Kjøpe ikke han en god del aksjer for litt siden ?