Dette er hva OKS sier; We don’t have any need to overinflate the share price on the short-term, since we have a rock-solid long-term plan. We prefer to under-promise and over-deliver.
Uttalt 1 sept 21.
I henold til langløpet DCG kjører har de levert på alt ift plan. Vi har ikke fått anntydndninger, synsing om at noe er galt fra noe hold. Vi er på oppløpsiden og det er større mulighet for og lykkes enn mislykkes etter det som er kommunisert utad av selskapet.
Så: Skeptiker
Jeg har 50 års erfaring for at en ikke bør tro at selskaper selv fremstiller et objektivt bilde. De overfokuserer normalt det som er positivt og lar være å publisere ting som kan oppfattes som negativt. Mikrofonstativ? Hørt dette før har jeg mange ganger.
Prøver du og fremstille selskapet som noe annet enn det er? Det er meldt det som skal meldes, ingen sleivspark utad for og framstå bedre enn de er. Løse påstander er ikke en greie en bør bruke på forum rundt om, det fører aldri noe bra med seg!
For min del må jeg jeg si at de har oppført seg rock solid i alt de har foretatt seg. Det vises også gjennom hvilke selskaper som er med på laget, og ikke minst hvilke typer som er annsatt til og lede fremdriften.