Her også
6k til meg tidligere i dag
Merkelig hvordan DSRT tråden på Hegnar døde med den stigende aksjekursen
Jeg tok 1000. Følte det var som innside info å regne. Merkelig de ikke har promotert dette bedre selv.
Men til nå er det mer ett pr stunt enn en investering for Aramco. Men det kan jo hende de investerer mer senere. Mest sannsynlig.
Ja, den som hadde kontoen full til å handle enda litt mer nå.
Da er det godt å vite at den tid kommer snart
(og ja, dette er haussing)
OKS og Vader er vel stuck på karantenehotell og uten internett tilgang
Aramco har drømmer, planer, penger og gjennomførings evne…
- Hvert 10 fat av olje blir produsert av Aramco……
- De har verdens laveste kost pris pr. produsert fat med olje.(2-4 USD).
Om denne gjengen kommer på banen, så……
Oljeselskapene har jo ett sterkt behov for å grønnvaske seg disse dager. Jeg vet ikke hvor store områder Aramco har innflytelse over ift bruk av lnc. Det var derfor jeg skrev at det kan være en del av en pr stunt…jeg håper jo jeg tar feil:)
Ja klart jeg også håper de gjør det. De har sikkert satt av en del midler til sosiale tiltak. Dessuten er jo Saudi og Aramco tett knyttet. Ja jeg skal forsøke å lese meg opp på det:)
Se gjerne igjen fra 12:50. (Pilot info)
Har e24 har saken på trykk?
Kjenner på gikta og kaffegruten at vi vil få en storm av fomo og hype(med innhold) ut av en annen verden i dette papiret.
Spesielt hyggelig for gründeren at skattebelastningen for 2021(formue) ikke tvinger han til for tidlig nedsalg.
Spania går nå straks over i en fase hvor avsaltet vann må brukes i landbruket. Grunnvannet er tappet ned.
Bruker man avsaltet vann er det for det første dyrt og for det andre inneholder det fremdeles litt salt. Nettopp for disse årsakene er det nødvendig og ønskelig å bruke så lite som mulig. Uten LNC vil jorden bli for saltholdig.
Vil bli veldig overrasket om vi ikke hører om LNC i Europa innen året er omme.
6 mill aksjer gir ca 200k NOK i formueskatt for 2021.
Det er ikke spesielt dramatisk
Det er normalt en god regel å ikke legge for mye vekt på informasjon fra et forum.
Men i denne sammenheng er jo Tekinvestor i en klasse for seg. Dette forumet er så grundig moderert, at solide og sannferdige bidragsytere får dominere. Personer som forsøker å manipulere kurser for egen vinning, blir fort luket ut. Her har HO noe å lære! Om det skulle være noe å kritisere, så måtte det være at en del kanskje er litt for hårsåre for negativt vinklede innlegg.
For andre gang har jeg derfor i dag gjort en handel i denne aksjen kun basert på innlegg her. For en stund siden solgte jeg basert på opplysninger herfra. Det viste seg å være korrekt informert, men jeg tapte på mitt forsøk på å være smart likevel. Dermed kun meg selv å bebreide!
I dag økte jeg min beholdning kraftig, basert på hva jeg leste her, og takker derfor for et svært solid forum som evner å få frem svært mye nyttig info!
Så lenge ingen blir avslørt i løgn i sammenhengen, kommer jeg selvsagt ikke til å laste andre enn meg selv om dette slår ut feil!
På LinkedIn?
Jeg tenkte på landet Saudi Arabia staten og selskapet. Jeg forstod det sånn at Aramco var børsnotert men det ble kanskje utsatt. Jeg visste at staten eide alt men trodde det var børsnotert nå. Men jeg skjønner at her har jeg ikke den dypeste innsikt.
Saudi Aramco står bak ALT som skjer av olje, gass å det grønne skiftet i saudien. SPARK u name it. Vi er HELT i startfasen av noe ekstraordinært globalt så å få lov til å sitte å kjøpe aksjer til 30,- biten……altså hallo. De som fortsatt argumenter i mot det som er i ferd med å skje for Desert Control. God dag mann økseskaft.
Nå kjører vi rakett igjen. @Ramsess @Hayen @Aaleby @anon6994212 @bamse @Gl1gl1 med fler… er dere med ennå?
Lenge siden du har oppdatert oss glennglenn.
Jada, fint driv her nå.