Captain World
Hehehe. Captain Clay.
Heisan, en liten rapport fra mitt område.(Portugal). Og, Huelva.
Huelva er nevnt som et satsningsområde for DCG.
Det er tydelig at både EU og FN er involvert i Huelva.
Vannreservoarene har kun 30 % av sin normale vannstand.
Og, dette er et viktig jordbruksland, hvor meste parten av bær produksjonen til Spania foregår.
NB:
Huelva ligger rett på innsiden av grensen fra Portugal.
God Påske🇵🇹
Fungerer denne for dere andre?
Fungerer her
Kom det frem noe nytt i denne presentasjonen?
Kan og bør skje noe når som helst. Katta er ute av sekken.
For fullstendighets skyld; linken ble lagt ut på Aramco sine facebooksider 30/3.
Rart om de gjør dette uten at det foreligger en avtale….
Selvom de reklamerer godt for LNC, så bør ikke det bety at leveranse avtaler har blitt inngått. De er enda på pilot stadie.
Så fort noe annet blir tema, og en evt samarbeidsavtale blir signert så kommer børsmeldingen. Som kan være any day for alt vi vet
Spennende om så er tilfelle
Tror små kontrakter av liten betydning ikke trenger meldes om jeg skjønte riktig hva OKS har nevnt ifb. med kontrakt uttalelser.
Spennende du stiller det spørsmålet om OTC, har det kommet noen rykter eller lignenende siden du spør?
OK. kan du se om det har vært noen handler der? jeg fant ingenting.
Vet ikke helt. Nå er det sikkert grunn til det meste. De som følger selskapet vet hva som foregår, og at avtaler med Mavarid og ARAMCO er på vei. Mye som skal til for og velte dette nå. Men tenker DCG vil ligge lavest mulig lengst mulig og vokse gradvis i takt med det de kan stå for selv ift ansettelser og utvikling av selskapet. OKS har jo sagt det selv, og at de kommer til og kjøre rally når alt er på G. Da vil det meste gå av seg selv. Små avtaler er jo kursdrivende noen dager, men mener selv det heller gjør selskapet mer “useriøst” om enn skal melde småstikk hele tiden for og holde kursen ved like. Det tror jeg ikke gagner noen i det lange løp.
Hvordan er det med tanke på at det er Mawarid Desert Control som evt inngår disse avtalene og ikke Desert Control direkte… Er de da pliktige å melde det til markedet?
I så fall skal det også inngås kontrakt mellom MDC og DSRT for det MDC skal levere videre, så ja, noe kan alltids meldes om det er målet.
Ikke sikker, men vil tro de må melde gjennom hovedselskap, da det er de som eier/produserer LNC. Inntekter av dette må jo tilfalle DCG.
Bare å selge LNC og nyte påskesola godtfolk
Jeg mener det er en selvfølge at de første avtaler blir meldt, uansett hvor små de måtte være. Husk at den første kommersielle avtale er en milepæl for selskapet og markerer et viktig gjennombrudd. En slik avtale vil også fungere som god reklame og døråpner. At små avtaler på et senere tidspunkt kanskje ikke alltid meldes, er en helt annen sak.
OKS har dessuten forsikret sine aksjonærer at det vil komme kommersielle avtaler innen utløpet av Q2. Da ville det jo være rart om han likevel skulle velge å holde det hemmelig?
Skulle ikke forundre meg om det kommer noe før 28 Apr. Det har vært gode på og melde rett før datoer tidligere.
Avtaler av betydning ja. Når en ser hva de har av cash, må noen betale gildet som er i gang, hvordan avtalene er gjort vet jeg ikke. Men det grønnes både i UAE og Saudi Arabia.