Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 1

Markedet blir «flyenes» etter. Kult å være tidlig inne for oss «små» :dart:

1 Like

Kanskje er noe av årsaken til den lave kursen, at “markedet” i stor grad innbiller seg at dette er for mye tuftet på idealisme og u-hjelp?
Der tror i alle fall jeg at de snart vil se at de tar skammelig feil, og får skjegget fullt av postkasser. :grin:

10 Likes

Ser på Twitter at Aramcos video om LNC er sett 774 000 ganger. Jeg vet ikke om det er unike seere, men det er jo gøy da!

16 Likes

Ser også at en velsignet kjøper tok den utrolig irriterende posten på 31.30 :smiley::+1:

11 Likes

Det lukrative hva DCG angår; det står ikke og faller på finansiering eller kompleks teknologi. Tid er i det store og hele det eneste som vil kreves for å kunne gjøre en forskjell for matsikkerheten globalt.

11 Likes

Etter Ramadan, så vettu.:rocket:
Spennende tider, hører nesten «trommevirvel».:drum:

3 Likes

Ole K. du som er i DSRT!
La ditt navn holdes hellig.
La din LNC flomme.
La din drøm skje på jorden
med LNC fra himmelen.
Gi oss i dag vårt daglige brød.
Forlat oss våre flåsete vitser på TI,
som vi òg forlater baissere.
Led oss ikke inn i fristelsen til kortsiktig trading,
men frels oss fra dårlig avkastning.
For vår tillit til deg er sky-high,
og vi er investert i all evighet.

Amen.

7 Likes

Ny rekruttering annonsert: Aftenbladets økonomi­studio – siste nytt fra næringslivet

1 Like

13 Likes

Utdrag:

Rosende ordelag (fra LinkedIn)

4 Likes

Tålmodighet er virkelig en dyd i dette papiret.
Men, kan ikke være lenge igjen til ordre begynner å tikke inn.
Slapp prising atm. 1 lusen milliard for noe som potensielt kan bli livsviktig for flere land.

2 Likes

Kan aldri tro at Sivertsen ansetter så heftig om han ikke har god visibliteten på inntekter som kommer.

7 Likes

Enig i at tålmodighet er en dyd når det gjelder DSRT. Har lovt meg selv å ikke selge for tidlig denne gangen. Med det teamet og det produktet de har nå er det nesten rart at ikke interessen er større. Når de første kommersielle avtalene tikker inn i løpet av året kan det gå fort oppover.

Solgte NEL på 5 kr etter å ha vært med siden 3 kroner. Var veldig fornøyd med 60 % stigning på kort tid, men litt irriterende å se den gå rett opp til over 30 kr. Ser ikke bort fra at en liknende utvikling kan inntreffe i DSRT, og da skal jeg være med!!

6 Likes

Og det ansettes i USA

7 Likes

Alle disse ansettelser er jo faktisk bevis på at pilotprosjektene gir grunnlag for å være sikre på kommersiell suksess!

7 Likes

Dønn solide ansettelser på rekke og rad

13 Likes
3 Likes

Enig. En ting er at DC tar sjansen på å ansette. Jeg tror heller ikke at alle disse meget godt kvalifiserte personene hadde valgt DC som arbeidsgiver hvis ikke potensialet for suksess var åpenbart. En ting er idealisme. En annen ting er jobbtrygghet, arbeidsmiljø, soliditet og svært gode fremtidsutsikter.

9 Likes

Apropos meget godt kvalifisert, nyansatt

10 Likes

Mulig dette er en autogenerert sak.
Men legger den ut

https://www.clixoo.com/s/climax/da/120/st