Vi vet at det per dags dato er lønnsomt i mange sammenhenger å bruke LNC i UAE og Saudi Arabia.
For at LNC skal få den utbredelsen vi håper på må prisen ned. Men DSRT kan tjene svært gode penger både på kort sikt og lang sikt.
Prisen kommer til å synke etter hvert som produksjonen stiger.
DSRT er i mine øyne et godt bet både på kort og lang sikt. Selvsagt er det risiko. Hvis vi «visste» at de ville lykkes i sine ambisjoner ville kursen naturligvis vært høyere. Men man kan velge å kjøpe aksjer med større risiko til en lavere pris, eller med lavere risiko til en høyere pris. Det må en hver aksjonær og potensiell aksjonær selv vurdere.
Jeg synes det er flott at vi sammen kan komme med risikomomenter som kan hjelpe oss med et bedre investeringsgrunnlag. Så får hver enkelt vurdere hvilken vekt man skal legge på hvilke momenter. Å hevde at det er risikofritt å investere i DSRT håper jeg ingen her inne mener. Men etter å ha brukt svært mye tid på å sette meg inn i flest mulig aspekter ved DSRT har jeg satt en god del av pengene mine her.
Men jeg mener at det aldri er lurt å gå all in hverken her eller i noe annet selskap.