Er vel ca 400 nye på Nordnet i løpet av 2-3 uker
Edit
Lagt ut over
Er vel ca 400 nye på Nordnet i løpet av 2-3 uker
Edit
Lagt ut over
Når vi blir flyttet til en skikkelig liste, får spikret Mena-regionen og fremdrift i US, så tror jeg på en femdobling av dagens kurs. Dvs innen påske. Så en ny dobling fra påske til november 2022.
spennende prosjekt
Ja har det på følelsen selv, men tror du ikke vi skal måtte tåle noen vonde nedturer også, hvor vi må sitte på henda?
Jeg ser for meg at vi nærmer oss 10mrd om ca 1 års tid, kanskje før…
Volatiliteten kommer for fullt om (for) mye forventninger bakes inn i kursen. Etter mitt syn er vi milevis unna dette per i dag, som er det betryggende med å gå tungt inn på nåværende tidspunkt. Man kan se konturene av noe stort uten at markedet har gått bananas. Men ruglete blir det nok fort underveis om den blir å gå 5-gangeren i løpet av 2022.
En av IPO-folket ble vel ferdig med salget i dag ser det ut som. Han/hun som tidligere solgte på 27.995.
Sober AS er vel også ute av topp50 nå skulle man tro. Hadde 100k på siste oversikten.
Synes Ramsess innlegg tidligere idag, relatert til patentet, er opplysende.
Liten tvil om at DC har gjort en kjempejobb her gjennom årelang forskning.
Unner dem suksess for alle penger.
Tror dette blir stort.
Veldig mye har helt klart blitt gjort riktig over mange år. Og så har Sivertsen kommet inn på rett tidspunkt og fått satt kursen, i tillegg til å ha sørget for grundig validering av teknologien.
Liten tvil om at de neste par månedene blir de mest spennende så langt siden DC så dagens lys.
Ble det solgt 1.000.000 aksjer? Var det ikke en feil i VPS?
Den handelen gikk gjennom ja
Ole kan like gjerne dra innom her mens han er der borte, for kursen skal gjennom stratosfæren om ting begynner å klaffe
Hvem er kjøperen da? Har ikke dukket opp noen med 1 mill aksjer på topp 50 listen?
Stussa på det selv, så selgeren men ikke kjøperen på listene.
Sjekk lista fra 2/11
Arctic tok aksjene, og fordelte dem.
Ca 10 kjøpere.
Riktig, takk for oppklaringen
DN i morgen :
« Stopper vi avskoging, kan det utgjøre en tredjedel av løsningen for å nå klimamålene. I Glasgow settes endelig natur øverst på dagsordenen, både av regjeringstopper og finans»
Ikke et ord om ørkenspredning. Kanskje de anser det problemet som løst