Ikke bare en tilfeldig luguber nettavis heller
5 hours ago
Rart.
Kanskje den ble editert i dag ?
Mulig at DC bare anses som så dagsaktuelt at de har re-publisert artikkelen.
Ser ut som tyskerne spiser noen aksjer… Skal gå mange tusen aksjer før 28 bryter skal man tro…
Har slukt noen ordre på 28 i dag, kommer alltid fler når de ble fylt. Noen lemper ut mens andre håver innpå aksjer
Da ble det litt volume på høye nivåer idag likevel!
Så ut som det skulle bli en kjedelig dag idag morges. I morgen rekker jeg muligens handle litt selv hvis nordnet er raske nok!
De har solgt seg i to uker nå. Litt krutt volum nå, så smeller vi 28 og 28,5! Eller noen store som kjøper avtalt
Skal man øke kursen videre over 28 nå, må det handles i startauksjonen kl 09, da kan man sette dagens standard
Ja så det lå 96 000 til 28kr i sluttauksjonen. Kun 12 000 av dem ble plukket. Så det kan bli en lang dag i morgen også.
Ha ha. Er dere så utålmodige? Kjøp noe Biotech, så læres tålmodighet!
100k er ingenting. Arctic fant kjøpere til 1 mill aksjer for kun noen dager siden.
Det er kun IPO- aksjer til noen mellomstore investorer igjen.
Husk hvor CEO er «as we speak»
Er jo ikke lenge siden 1 mill aksjer ble omsatt på 1 handel, så er da ikke vanskelig å finne kjøpere til ipo guttene
Gjør som meg, fyll på når du kan. Makan til HOT tech skal man lete lenge etter
Har ikke tilfeldigvis noe statestikk på økning av aksjonærer fra oktober til nå?
Nordnet aksjonærer ja
Du tenker på nordnet aksjonærer ?
det gikk nå ca 80K på 28kr fra 14:40 og ut , så plukke de resterende behøver ikke ta så altfor lang tid vel fint med rolig økning fremover , før det kanskje smeller til litt mer
Facebook-gruppen har også lagt på seg med et par hundre de siste dagene.
Oppmerksomheten øker, selv om den fortsatt er vesentlig mer som en outsider enn en trendsetter. Heldigvis, med tanke på hva det sier om oppsidepotensialet.
Nordnet eiere:
08.10.2021 1545
16.10.2021 1619
24.10.2021 1682
30.10.2021 1760
04.11.2021 1944
Tilfeldige dager:)
Jeg logger automatisk antall nordnet eiere, følgere av desert control på Shareville, instagram, Twitter, LinkedIn, og Facebook(investor + ordinær gruppe), + prøver meg på noe nyhets logging. Gir meg en «viss ro» med oversikt!
Kan sikkert lage en kul oversikt etterhvert som snøballen begynner rulle.