I 2021 KAN DSRT gjøre en endring på disse prosenter. Les prospekt å invester med hjertet å sunn fornuft.
Hvor mye skulle vi behandle i 2022?
Siste nytt fra Dubai, som er lagt ut på vår CEO’s FB side.
Bære lækkert…
Virker som en del av salgspresset kommer fra de som kjøpte de siste 576k fra Kontrari. Kjøpte til rabatt og tar det som en trade.
Ingen overraskelse… Så fikk de panikk når ting startet å gå litt nedover. Amatører
de handlet på 25kr ?
Kjøp mens dere kan, disse prisene kommer ikke tilbake. Dette er Tesla i juni 2013.
Blir spennende åpning. Om de ble ferdigsolgt så venter rekyl. Resten av topp 50 selger nada mer.
Kina er på ballen, men vi får håpe at DC gjør det bedre, enklere og billigere.
De blander inn trevirke (cellulose) istedenfor clay.
Det kan man ikke se bort ifra. Vi har mange års fortrinn med teknologien og utvikling. Spør du meg er desertification farligere enn fossil bil.
Som nok er hensiktsmessig kun om man har tilnærmet gratis arbeidskraft.
Cellulose kan gi visse fordeler, for jord er jo nedbrutt cellulose.
Deres løsning er også vannbesparende.
Det er ikke bare en mye dyrere løsning, men det som er vell så viktig er vann besparelsen du får med løsningen til Desert Control
Helt klart, men prosessen med å bearbeide massen ned i jordsmonnet virker alt for arbeidskrevende og dertil for kostnadsdrivende vs å spraye en flytende masse som bearbeider seg selv.
Håper det, men er du sikker på at de ikke kan spraye deres celluloseblanding ?
Ikke sikker, men blir overrasket. Grunnen til at det fungerer for DC er hvordan den positive ladede leiren reagerer med de negative ladede sandkornene. Er dette mulig å få til med cellulose? Har null fagkunnskap, men magefølelsen er skeptisk.
Jeg har mange aksjer, så håper du har rett. Dessuten ville trolig det kinesiske selskapet fått mer publisitet hvis det var en konkurrent.
Men jeg tenker at man uansett må pløye for å plante frø.
Hva om man sprer celluloseblandingen i jorda sammen med frøene ?
Vi kan ikke forvente en verden uten konkurranse. Basert på mediatrykket virker det å være liten tvil om at DC er best. Men sikkert lurt å følge med likevel.
Kanskje noen vil spørre om dette på facebook-gruppen ?
Verdt å lese denne: There are hidden worries behind Ulan Buhe sand control: some companies have been investing in no return for 8 years - Teller Report
Blir ikke veldig skremt.