Jajaj, tenkte ikke over %… blir bot på hatteland nå da… han trenger vell kapital i emisjoner han har her og der
Dette med flagging er det noe han som privatperson må følge med på selv? har megleren ingen ansvar?
DC er på Euronext Growth. Jeg tror ikke det er flaggplikt på growth
Selskap på growth er underlagt et mildere regime enn børsnoterte selskap
Redigert :
Utifra hva jeg kan finne, så gjelder ikke flaggeplikt Growth.
Godt poeng Aner ikke selv.
Hvor langt tid var vekst tiden på de plantene de skulle teste nå? 6 uker? Er ikke det ferdig midten av november da?
Mener på at det har blitt kommunisert at man kan forvente sluttresultater fra piloten innen utgangen av november.
Det kommer nok børsmeldinger i November. Enten neste uke eller uka etter… basert på det som er skrivet i forrige børsmelding
Ref denne videoen plantes det Alfalfa og Panicum, Liquid Natural Clay in desert sand - how does it work on Vimeo
Panicum:
Ut fra hva jeg forstår ekstremt varierende basert på hvilke type, hvilken tid på året. Men begynner å synlig spire etter 3-4 uker, men opptil 2-3 år før fullvoks.
Men husk allerede den 26 september startet de å utforske dette:
https://www.facebook.com/524444061228234/posts/1551967148475915/?d=n
Kanskje de prøver enda en gang med mindre vann??
Dette er planter som kan brukes som dyrefôr!
Det var ihvertfall en som linket til noe med en vekst tid på 6 uker. Så derfor end novemebr…
Uansett er vi teknisk på grønn «sti»
Så det blir grønt i dag og
Usikker på hva dere venter på!? Jeg venter iallefall på validering av alle data fra sensorer. Det som gir LNC kjøtt på bena
Ja, ut fra hva jeg har sett og lest, så har dette forsøket fokus på jordforbedring og matsikkerhet. Det blir interessant å se hvordan utviklingen av karboninnholdet i jorda blir. Jeg går neste ut ifra (håper) at de bruker mye av dette som jorddekke, og kompost, og ikke pløyer opp jorda for å plante andre ting. Om Panicum/Hirse er 2-3 årig, så har den kanskje flere avlinger over levetiden, og ser ut til å skygge godt for jorda (redusere temperaturen og fordamping).
Om dette fungerer godt ser jeg ingen ende for potensialet til denne teknologien i denne typen forhold, sett fra et “regreening” perspektiv.
Hva mener du?
Siden 11.10 har vi ligget i en positiv trendkanal. Bunnet ut i går og snudde oppover igjen. Toppen er 28,995. Brytes denne er det videre over 30-31
En grønn sti gjennom ørkenen
Litt dagligdags trading, ellers salg av ipo-aksjer…looks freak’n good in total. Oppfatter oss godt posisjonert nå
Sitter egentlig og håper på en skikkelig dump, fristende å gå inn med en del mer om noen selgere blir vel utålmodige, men tipper kr 26 holder greit som støtte.
Samme her