Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 1

Snøre ute og fikk napp gitt :ok_hand:

2 Likes

Heldig der! Skulle ønske jeg la ordren ved 26, og ikke 25,5😂 får prøve å småkjøpe litt nå…

1 Like

Økt porteføljen til 79% nå🍻 de som selger meg de her aksjene kommer til å angre kraftig innen kort tid…

2 Likes

Samme tralten som i går… Ned å teste grenser og så en kraftig reaksjon oppover igjen mot stenging…

1 Like

Noe av det første jeg lærte da jeg begynte med aksjer, var å aldri legge alle eggene i én kurv. Det står jeg ved, så idag kjøpte jeg en kurv til.

1 Like

Eller fullstendig nedsmelting… Lite gira på å nå 25,7 kjenner jeg

Tviler veldig på om det kommer til å spille noen stor rolle om man kommer inn på 25,7 eller 57,25.

Fra hegnar nå:

300%

Meanwhile:

Sivertsen hold my (light?) Beer:

3000

2 Likes

Handler denne om Desert Control?

Neida, har ingenting med DC å gjøre.
Var ment som ett “mockery” av Finansavisen som drar frem en aksje med mulig potensiale på 300%.

Hahaha…. Jeg er med

Interessant om landbruk og vanningssystemer i Saudi Arabia: https://youtu.be/ziGN8HXdj6U

Kan LNC gå rett i disse eksisterende systemene?

I så fall er det nok av vannslukende jorder man effektivt kan behandle​:money_with_wings::money_with_wings::money_with_wings:

4 Likes

Pastor Sivertsen har vært tydelig på at eksisterende/konvensjonelle vanningsanlegg er aktuell metode for distribusjon av lnc.

5 Likes

Gjenstår å se om Hatteland bare liker fine, runde tall eller om det også er tegn på at han er ferdig med å lette på seg

2 Likes

Ja det vil si han totalt har solgt 154 000 aksjer. Snart slutten av året, muligens litt som må taes ut til formuesskatten?:slight_smile:

Ser ut som det er norske Nordnet kunder som har mistet tålmodigheten og drar aksjen ned igjen til 26 gang på gang… Jeg tipper Hatteland stopper her eller på 1.750k

Hva venter vi på neste 7 uker?:

• Pilotresultater Mawarid innen 19 dager.
  • California oppstart innen utgangen av året
  • Ytterligere økning i prodkapasitet to ganger i år
  • Oppstart Arizona i år?
  • Dubai?
4 Likes

Det virker som kjøpersiden bygger seg kraftig opp over 26kr… Får man noe FOMO her så flyr verdien rett opp til 28,995

1 Like

4 Likes

Hvor mange liter LNC perm2…? Og hva koster det pr liter…?

Fra Hegnar:

Pris: