Jeg var i kontakt med selskapet idag via Facebook og fikk besvart noen ting jeg har lurt på. Jeg antar at det er CEO som har besvart. Deler svarene her også i tilfelle flere er interessert:
- Hvorfor brukes uttrykkene Liquid Natural Clay og Liquid Nano Clay om hverandre?
«Liquid Natural Clay er hovednavnet på topp nivå, og vi har ulike formuleringer i forhold til partikkel størrelser hvor Liquid Nano Clay er den mest brukte underkategori for de ulike produkt formuleringer. Så det brukes om hverandre men vil etterhvert bli mer tydelig presenter i ulike produktlinjer.»
- Det står i pressemeldingen fra 10. juni at Mawarid will be granted exclusive rights for UAE. Hvordan løser dere dette, når dere samtidig kjører piloter med andre kunder, ref. “high-end”-eiendom i Abu Dhabi som er nevnt i oppdatering av 29.juni, hvor dere sier at dere vil forhandle om å få behandle resten av eiendommen?
«Det er allerede løst ved at eksisterende og påbegynte piloter og navngitte prosjekter er unntatt fra eksklusivitets klausul in intensjonsavtalen. Derutover involverer vi også Mawarid i flere andre piloter. På denne måten kan vi uten konflikt fortsette forhandlinger om behandling av resten av eiendom samt konvertering av andre piloter til kommersielle avtaler.»
- Hvor mange piloter kjøres det per i dag, eller er det forhandlinger omkring?
«Det er 7 ulike piloter under Mawarid avtalen på gang og utover en håndfull piloter i landskaps segmentet og et par tidligere omtalte i landbruk.»
- I pressemeldingen deres ang. Mawarid så meldte dere at dere hadde inngått en MOU, men i Mawarid sin versjon så står det at dere har inngått “a long-term cooperation partnership”, og de snakker om at LNC er deres “latest addition to our arsenal”. Har dere noen kommentarer til ulikhetene i pressemeldingene? Har Mawarid egentlig allerede bestemt seg for at dette blir et langsiktig samarbeid?
«Ulikhetene i pressemeldingene skyldes nok kultur og ulike måter å kommunisere samme budskap på, og det understreker bare hvor høy prioritet denne signerte MoU har i Mawarid systemet»