Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 1

Heftig intervju

1 Like

De har vel kommet med guiding tidligere… er vel forventninger om news på avtaler etc…

Blir spennende i morgen. Tydeligvis flere som har trua på fin guiding.
Har potensiale til å bli en ESG-aksje for historiebøkene.

2 Likes

DSRT: H1 2021 Report and Financial Results | Desert Control AS

Hva tenker og tror folk om tallene?

Handler vel ikke så mye om tall, men om alt det spennende som er på gang

Ok, tall, og guiding :wink:

Satsningen i USA høres spennende ut.
Blir bare å vente på nyheter fremover :cactus:

Jeg hadde ikke hørt om dette selskapet før noen dager siden. Hvordan dette vil virke i stor skala er jeg litt usikker på. Også hvor komplisert denne prosessen er. Ifølge egen website har de forsket på dette i 12år. Jeg har ingen vansker med å se at dette er i tiden og litt markedsføring/bedre enn i dag vil gjøre at caset er kjent hos flere. Prisingen på selskapet per i dag skal jeg ikke uttale meg om. At verden trenger denne teknologien er det vel ingen tvil om. Skal i alle fall følge med framover og prøve finne mer informasjon om selskapet og teknologien.

Det at de har holdt på i 12 år er ett pluss synes jeg, når jeg hørte om de ved notering tenkte jeg det var for å ri ESG bølgen og skaffe seg kapital, men dette er jo ett produkt de har utviklet over lenger tid - og ting tar jo tid under utvikling… Det virker å ha kommet langt nå som det ser ut som de kan masseprodusere, så blir veldig spennende å følge med det neste halve året. Om produktet er så bra som noen av pilotene kan gi inntrykk av, og Mawarid sin pågående 6 ukers pilot fører til videre samarbeid (om jeg skjønte dette riktig), så blir det nok en reprising.

1 Like
6 Likes

Blir spennende å se om denne satsingen resulterer i en FET børsmelding. :rocket::chart_with_upwards_trend:

Åpna pent i dag :ok_hand:

3 Likes

Ja hvis den går slik basert på spekulasjoner om USA satsning - tenk hvordan den kan gå ved proof-of-concept på en av leireenhetene som skal masseproduseres eller ved melding om partneravtale med diger aktør i USA.

2 Likes

Store handler her nå

1 Like

Dette er ørkenvandring på sitt beste :grinning:

4 Likes

Den store posten på 21 ble slukt. :steam_locomotive:
På en positiv melding er nok 1.5 i Mcap innen rekkevidde.

1 Like

Bokstavelig talt.

Ble 20 ish prosent på jallaposten min. Burde kanskje sittet mer.

Grattis til dere som har sittet siden IPO!.

1 Like

Som jeg ser det er Desert Control og Ocean Sun to av de mest spennende aksjene nå. Ekstremt potente begge to. Kommer det nyheter fremover så kan det bli skikkelig gøy tror jeg

3 Likes

Høsten er ung! Bare å glede seg til nyhetsstrømmen.

3 Likes