Hvorfor er det vår oppgave å dekke ditt behov for informasjon??
Du har sannelig en arrogant fremtreden. Tror du at det er SÅ viktig for alle andre at AKKURAT du investerer i selskapet? Vi gir deg alle muligheter til å lære om caset, men da må man kunne forvente litt mer ydmykhet.
Jeg er nysgjerrig på den særegne teknologien som selskapet har utviklet.
Men så viser det seg at ingen kan eller vil forklare den, og at ingen kan vise til et vitenskapelig studie som beviser dens effekt.
Da blir jeg som investor noe avventende.
Og søker råd hos dere her inne som kjenner selskapet og dets teknologi, om dere kan fortelle meg hemmeligheten!
Men uten hell så langt…dessverre.
Uffda.
Ingen problem… vi har bare leire og vann, klunk i bøtta, rører med en spade og sprer utover jorder… ingen spennende muligheter for deg her, garantert
Lykke til med å investere på børsen dersom vitenskapelige publiserte studier er et absolutt krav som sannhetsgehalt.
Det fine med vekster er at de er lett observerbare og du har blitt forelagt data som viser til uovertrufne egenskaper vs ubehandlet jordsmonn. Gjennomført av en objektiv tredjepart, International Center for Biosaline Agriculture (ICBA).
Ja, eller som jeg la inn over fra Desert Controls H1 2021 rapport :
“Desert Control accelerated progress in the first half of 2021 after successfully completing the second year of LNC validation by the independent research organization International Center for Biosaline Agriculture (ICBA). The patented product Liquid Natural Clay (LNC) has proven to achieve 20-50% water and fertilizer savings for agricultural crops combined with yield increase from 17-62% and water savings for trees, forests, and green landscapes ranging from 35-50%.”
Skjønner faktisk ikke at det er noen som gidder å bruke kalorier på å svare seriøst på en slik grenseløs idiotoppførsel som det du legger for dagen. Kom tilbake igjen når du har
- Lest deg ordentlig opp på selskapet (hvis du er i stand til det), og
- Lært deg vanlig, elementær folkeskikk. Du har vel antageligvis problemer med det også.
Hvem er det forøvrig som hjelper deg med å knytte skolissene dine??
Forskning og utviklingsaktiviteter
Vitenskapelig validering og feltforsøk fortsatte gjennom 2020 i De Forente Arabiske Emirater. Målet var å utvide validering av LNC fra gresslandskap til også å omfatte jordbruksavlinger. Ulike LNC-formuleringer og påføringsmetoder ble brukt på avlinger som inkluderte squash, vannmelon og perlehirse. Covid-19-pandemien påvirket prosjektet, men effektiv fjernovervåking og drift sikret fortsatt tilfredsstillende gjennomføring. Resultatene er i samsvar med validering utført for gresslandskap av ICBA i 2019. Vanneffektiviteten økte med opptil 50% kombinert med forbedret jordhelse og økt avling. Ulike plantetyper oppnår ulike resultater basert på spesifikke variasjoner av LNC-formulering og behandlings- metode. Denne observasjonen bekrefter selskapets kunnskapsbaserte strategi og verdien av arbeidet med å utvikle ytterligere kundeverdi og konkurransefortrinn gjennom kunstig intelligens og maskinlæring.
Fortsatt har ingen kunne forklare selskapets teknologi, eller vise til vitenskapelige rapporter som validerer selskapets teknologi.
Man kan ikke vise til noen internasjonale patenter.
Ikke engang forklare en plausibel virkningsmekanisme!
Og når man stiller spørsmål blir man møtt med ekstrem aggresjon og fiendtlighet fra insidere!
Ikle vennlighet og åpen inkludering, som en kanskje kunne forvente.
Det lover ikke spesielt godt for selskapet og dets aksje!
Merkelig at visse mennesker bare har en ekstrem glede av å provosere og være ufine.
Da er nok kalorier brukt opp på deg. Finn deg noe meningsfylt å gjøre. Noe som andre har muligheter for å respektere.
Forstår du denne…?
Referer til en post litt høyere opp. For å bevare det essensielle i denne teknologien mot ørken spredning spiller det ingen trille hvilken dybde man er på. Dette baserer seg på en teknologi fra boring på diverse dybder hvorpå «Filterkake» er cluet for å bevare mulighetene for at mudden/shitten/leira/dritet/gjørma holder seg innenfor de rammene av et begrenset spekter/området det er in titel på å virke for å få frem olje/gass/meloner/grønne vekster
Ok, man stiller betimelige spørsmål, men blir møtt med irritasjon, mistenksomhet og aggressjon.
Men ikke med relevante svar.
Som investor får man trekke sine egne k8nklusjoner fra en slik interaksjon.
Mine spørsmål har ihvertfall ikke blitt besvart, heller forsterket seg.
Skriv et brev til FN da vel, spør hva i all verden det er de ser i DC… også helt uten vitenskapelig dokumentasjon da! Søtt med alle som blir så provosert av deg
Usikker på hvordan jeg skal forklare det enklere mister, men dagen det står på alle landets første side av aviser vedder jeg enda en silver dollar på at ordet filterkake står sentralt.
Jeg synes absolutt at du skal trekke dine egne konklusjoner. Lykke til
Det var FAQ inkludert patent spørsmål
Og så link til patentsiden
@Graaspurv Tekinvestor bruker ikke ha altfor stor tålmodighet med typer som deg. Nå har du brukt kvelden til å gjøre deg helt bort
.
Ti handler ikke om gruppeterapi for folk som ikke tåler kritikk,
Logikk, ikke følelser!