Sjelden vert borti selskap som er ute i det perfekte øyeblikk… de fleste kommer diltende i etterkant… nå er spørsmålet, hvor mange enheter kan vi lage og hvor fort kan vi produsere?? Skal ikke mer til enn 2-3 klustere til med enheter før vi tjener grovt med penger… bare tenk hva 40 enheter kan gi… enormt
vi kan hjelpe med fuktighet, ikke my anned eller? koriger meg please
Svarte deg for noen timer siden:
Joda, jordsmonn behandlet med LNC sparer en god del vann, samt at det i tillegg bevarer næringsstoffene i jorden bedre enn i ubehandlet jord.
I tillegg er det naturligvis mange bieffekter av å gjøre jordsmonnet dyrkbart, blant annet karbonfangst gjennom fotosyntese, økt biologisk mangfold og reduksjon av sosial forskjeller (fattigdom). Selskapet har selv har trukket frem at de kan bidra direkte og indirekte til flere av de 17 bærekraftsmålene som FN har definert. Husker ikke helt antallet, men mener det ble nevnt syv bærekraftsmål.
- vannbesparelse
- matproduksjon
- binde CO2
- gjøre land mindre avhengige av import
- stoppe folkevandringer (migrasjon)
- øke verdiene av landarealer (ørken har liten verdi)
- forhindre insektsdød
- planter produserer oksygen som vi er avhengige av
- opprettholde biomangfold
- velstandsøkning
- planter kan brukes til å produsere bioenergi
- stoppe ørkenspredning
- sikkert flere,.,.,.,.skader ikke med noen kroner til aksjonærene heller
Energi besparelse F eks i disse landende der vann må avsaltes.
Kan bidra til å heve grunnvannsspeilet i ørkenland da de bruker mindre vann.
- reduserte gjødselsutgifter
- lavere saltinnhold i jorden
Glem ikke alle dyrene som skal ha mat… å dyrke jord og gress/halm osv er mye billigere enn all annen type for til dyr, stor gevinst
Neste uke Pilot skulle bli ferdig?
Resultatene skulle komme iløpet av andre halvdel av November, så alt fra nå til den 30.
Trenger kanskje noe tid på å tolke resultater, skrive rapport, etc. Forsinkelser må man også regne med. Så om det drar seg mot desember blir jeg ikke overrasket. Men kan jo seff være ferdig nå også, spennende.
Nei…. Kommer nok denne uka
Hehe, liker å bli positivt overrasket heller enn skuffet bare. La oss håpe
Merkes på kursen at det er fredag og kun 1.5 uker igjen av november
Ja. Har dere stoplossen klar i tilfelle rottefelle da??
Tvilsomt at ørkenspredning plutselig blir løst på andre måter
I tilfelle rottefelle at LNC viser seg å være scam, hvor kursen faller 90% på open? Nope.
Kall meg naiv, men ser ingen annen grunn til at den pdd skal falle betydelig uten mulighet til å hente seg relativt snarlig inn. Plutselig volatilitet som utløser en eventuell stoploss derimot, med en like plutselig rekyl. Den kan fort inntreffe.
Bare skru klokken tilbake til Evergrande. Kraftig fall og en skikkelig rekyl etterpå for Desert Control den gangen. Noe lignende kan skje igjen.
Da har jeg snittet opp litt, så nå kan resultater bare komme for min del