Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 1

Det er tradere i alle aksjer men jeg tenker bare langsiktig.
Problemene DC kan bidra til å løse blir bare verre hvis det ikke blir gjort noe, uavhengig av om børsene svinger opp eller ned. Behovet for DC blir bare større med mindre noen kommer opp med en enda bedre løsning.
Ørkenspredning har vært et problem i mange tiår, så det er lite trolig at konkurransen blir for stor med det første.
Skulle kursen dumpe ned vil jeg se det som en mulighet, men jeg er allerede godt eksponert. Eneste form for “trading” jeg har gjort er at jeg ville være fullt inne før piloten er ferdig :slight_smile:

4 Likes

My thoughts exactly.

1 Like

Nu går kula…

kula?

Tenkte det samme…men det er kanskje uansett først ved en evt avtale på nyåret at det gir et skikkelig løft?

1 Like

Større investorer vil inn nå… da får man se om den presser seg gjennom 28,975… for da er vi på 33 før du vet ordet av d

2 Likes

Handelskrig….

Da var Sober AS ute av topp50. En av de aktørene som solgte IPO-aksjer
De satt på 855k. Kan bli en tabbe av de sjeldne😃

1 Like

Hvor mange aksjer har nr.50 nå ?

Nr 50 har 87k aksjer

1 Like

29,300!

3 Likes

Liker utviklinga :slight_smile:

3 Likes

Du som er på kjøperen? Traff i alle fall bra! 30,20 nå.

Jadda 30,- :partying_face::partying_face::partying_face:
Ta plass før børsslutt. Toget går til uken.

3 Likes

30,205 :slight_smile:
Lekkasjer om god pilot ?

ATH ?

1 Like

30,79, og nærmer oss ath

Sett veldig sprekkbar ut i hele dag! Endelig gikk det gjennom :partying_face:

6 Likes

For en dollarfyrste må jo selskapet fremstå som «gratis» med dagens kronekurs.
Lutt over 100 mill $ :man_shrugging:t2:

4 Likes

Er veldig spent på stengingen i dag. Det er nok mange som selger nå når den føk til værs, samtidig er det nok også mange som vil inn før resultater kommer på bordet. Spennende tider mine damer og herrer!

6 Likes

Ikke vet jeg, men det ser ut som minst en litt større fisk ikke vil vente til etter evaluering.