Meldingspressa godt i gang
Husk at vi var på 30.785 og opp 8,7% på dette tidspunkt. Den gikk ned ganske markant kort tid etter og det var mye aksjer som skiftet hender. Jeg tror vi kommer til å stabilisere oss omtrent på nåværende kurs til over helgen, de som ønsket å selge har i stor grad allerede gjort det nå.
Og flere kommer…
Å selge nå må være galskap?
Ja, å selge nå er som å selge BTC for $230 i 2015.
Ikke om du sitter med 300-500k aksjer…… da er dette rett tidspunkt… viktig at noen selger hardt så vi ikke ejakulerer herfra til månen, la oss få data på banen først… børsmelding er ventet
Altså… selger en del av aksjene
Hadde jeg hatt så mange aksjer, hadde jeg prøvd å time toppen. Den er vi langt unna.
Sier ikke nei takk til prising og oppgang frarevet enhver fornuft heller, men enig i at jevn stigning på høyt volum absolutt ikke er feil for å unngå unødig mye volatilitet.
Jasså… usikker på din erfaring med aksjer til flere titalls mill, men d heter seg ikke å time noen topper… de må selges på nivåer hvor andre vil handle i volum… og d er sjelden på toppen
Experts came from the European Union, Egypt, Germany, Israel, Jordan, the United Arab Emirates and Morocco.
It was the second of four such discussions focusing on shared regional challenges.
The Nov. 16 Zoom session brought together diverse regional stakeholders—among them top academics, government officials and policymakers, as well as private sector leaders and innovators—to collaborate on solutions for “reclaiming the desert” to enable sustainable agriculture in desert climates.
Sjekk kjøper i auksjonen
Sorry, ble borte igjen.,.,.,
Lå med 100.000 aksjer på kjøp, 30,00
Man må jo ha pengene, selv om det var skuespill
Så det… står at d var transaksjon på 110tusen aksjer 16:21:15 og 16:21:30 tilsammen
Det er bare sjekking av bok , ingen transaksjon .
Uansettt, flotte dager detta! Håper og tror det bare er starten på noe stort
Vi kunne også flashet 50k + gutter å jenter, men vi holder oss for gode. Nå går vi for 10x i løpet av 22. nyt hælja. Ser frem til mandag å en uke på Dagali
Begynnelsen på fomo dette. Ikke mange aksjer man vet at det kommer substansielle nyheter innen ett så kort tidsbilde. Blir spennende å se om mawarid har store planer med lnc. Kanskje implementere i alle de vekstene som er testet i hele landet… De skal arrangere klima miljø konferanse i 2023. Hvorfor ikke bevise for verden ved eksempel?
Økte på 28 selv. Syntes signalene i forrige melding var for klare. De signaliserer at de har store planer ikke bare i uae med videre… Mawarid altså. Fytti… spent på hvem Sivertsen møtte i USA. Han fortjener lønna si, reiser rundt og fronter selskapet på egen hånd. For en jobb han gjør…
Tenkte jeg ville ta denne fram igjen som helg lesestoff om noen ikke har lest den
Attiya Breik sold his 3.5 feddans for much lower than their value. “Farming no longer reaps its fruits. Every season, I pay for seeds, fertilizers and irrigation and in the end the crops dry up and there is no financial return for me.
Neste stopp 36
Tolker man børsmeldingene i dag utelukkende positiv?
Tør ikke spå kurser men har aldri sett et så opplagt case som dette.
Utrolig god ledelse, markedsleder, «uendelig» stort marked, perfekt timing.
På toppen av dette tror jeg vi har griseflaks ved at de er notert på Euronext Growth. Hadde de vært på hovedlista ville ikke verdien ligget på 1 mrd, trur eg
Få som har hørt om DC og av dem er det ikke mange som tør investere på Growth, i alle fall ikke før de får inntekter.
Med avtaler og nyhetsoppslag kommer saueflokken.
Imøteser 30