Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 1

Begynnelsen på fomo dette. Ikke mange aksjer man vet at det kommer substansielle nyheter innen ett så kort tidsbilde. Blir spennende å se om mawarid har store planer med lnc. Kanskje implementere i alle de vekstene som er testet i hele landet… De skal arrangere klima miljø konferanse i 2023. Hvorfor ikke bevise for verden ved eksempel?

Økte på 28 selv. Syntes signalene i forrige melding var for klare. De signaliserer at de har store planer ikke bare i uae med videre… Mawarid altså. Fytti… spent på hvem Sivertsen møtte i USA. Han fortjener lønna si, reiser rundt og fronter selskapet på egen hånd. For en jobb han gjør…

9 Likes

Tenkte jeg ville ta denne fram igjen som helg lesestoff om noen ikke har lest den :slight_smile:

Attiya Breik sold his 3.5 feddans for much lower than their value. “Farming no longer reaps its fruits. Every season, I pay for seeds, fertilizers and irrigation and in the end the crops dry up and there is no financial return for me.

2 Likes

Gjør seg klar til neste sprang, tenker jeg, slik flere her har spådd. Ved ytterligere bull news så går vi opp i sjiktet 32-40. Rundt der. For så å avvente neste hopp når Mawarid-konklusjonen kommer over nyttår. En fryd å sitte med fra 15.

3 Likes

Neste stopp 36

Tolker man børsmeldingene i dag utelukkende positiv?

Tør ikke spå kurser men har aldri sett et så opplagt case som dette.
Utrolig god ledelse, markedsleder, «uendelig» stort marked, perfekt timing.
På toppen av dette tror jeg vi har griseflaks ved at de er notert på Euronext Growth. Hadde de vært på hovedlista ville ikke verdien ligget på 1 mrd, trur eg :blush:
Få som har hørt om DC og av dem er det ikke mange som tør investere på Growth, i alle fall ikke før de får inntekter.
Med avtaler og nyhetsoppslag kommer saueflokken.

4 Likes

Imøteser 30 :slight_smile:

Momentum som styrer retningen. Kr 26 krever noe som snur medvind til motvind. På kort sikt er den vanskelig, om ikke umulig å spotte.

1 Like

Presist - vanskelig å forutse

Relativt lett å forutse på kort sikt, iom at man har en melding å se frem til som vil strupe villigheten til å selge. Krever makrohendelse for å se en tilbakegang på så mange prosent. Knapt en sjanse for at det vil skje, heldigvis.

Ønsker denne aksjen alt godt :slight_smile:

1 Like

Utelukkende positivt

1 Like

6 Likes

11 Likes

Så j*vlig bull :rocket: Vi sitter på en gullgruve.
Tipper vi hører noe angående Mawarid før presentasjonen på torsdag 25.11

6 Likes

Fin avslutning :blush:
“Look forward to it. When do we start?”
“We start NOW!”
“Perfect!”

6 Likes

Bull, stålbull disse utrykkene er ikke gode nok lenger.
For framtiden så kommer DC-Bull eller noe lignede til å bli det utrykket vi bruker :grin:

2 Likes
5 Likes

rivers

This goes out to my man @SJO73 :wink:

6 Likes

5 Likes