Momentum som styrer retningen. Kr 26 krever noe som snur medvind til motvind. På kort sikt er den vanskelig, om ikke umulig å spotte.
Presist - vanskelig å forutse
Relativt lett å forutse på kort sikt, iom at man har en melding å se frem til som vil strupe villigheten til å selge. Krever makrohendelse for å se en tilbakegang på så mange prosent. Knapt en sjanse for at det vil skje, heldigvis.
Ønsker denne aksjen alt godt
Utelukkende positivt
Så j*vlig bull Vi sitter på en gullgruve.
Tipper vi hører noe angående Mawarid før presentasjonen på torsdag 25.11
Fin avslutning
“Look forward to it. When do we start?”
“We start NOW!”
“Perfect!”
Bull, stålbull disse utrykkene er ikke gode nok lenger.
For framtiden så kommer DC-Bull eller noe lignede til å bli det utrykket vi bruker
Hvis noen vil dykke litt dypere ned i tematikken
Oppfattet slutten av filmen som noe snodig. Slik jeg oppfattet det sier Ole Kristian (OKS) og Robert (RM) dette:
OKS: combined with the work here in Yuma, could be a lot of value to this program
RM: “love to be a part of that”(Kommentar: mener han would love to be a part of that?)
OKS: great talking to you, we look forward to starting our project
RM: “wonderful, looking forward to it. When do we start?”
OKS: “We start now”
RM: “perfect”
For meg høres det ut som OKS refererer til et håndfast prosjekt her som de skal i gang med, men at RM snakker om muligheten til å være en del av et tenkt prosjekt (mer samarbeid for jordbruksteknologi mellom USA og UAE), ref. det jeg oppfatter som “haha, ikke sant”-latter fra RM sin side når OKS sier “we start now”.
Kan dette være så enkelt som at OKS refererer til feltforsøkene de skal i gang med sammen med University of Arizona, og at RM misforstår dette? Etter hva jeg forstår tittelen til RM (Agricultural extension - Wikipedia) jobber han muligens tettere på dag-til-dag opplæring av bønder i Yuma County med å ta i bruk nåværende teknologi, og man kan da kanskje anta at selv om han er ansatt på University of Arizona, er det ikke han som er ansvarlig for feltforsøkene DC skal gjennomføre sammen med dem i 2022.
Vil selv tro at dette kun var en enkel misforståelse dem imellom, og ikke selskapet som forsøker å fremstille at prosjekter har kommet lengre enn de faktisk har. Hører imidlertid gjerne andres synspunkter her.
Til info: eier aksjer i selskapet.
Test forsøk med universitetet…
Inntrykket var hvert fall at noe hanglet, mangel på flyt, at de ikke var helt på samme bølgekanal. Nærmest snakket litt forbi hverandre. Så ja, enig i din forståelse. Selv om det antakelig ble påvirket av at det var Sivertsen som i stod grad førte samtalen.
Du har nok også rett i denne:
Mr. Masson jobber ved universitetet i Arizona:
Men det ser mer ut som han er en link mellom Arizona og UAE, i forhold til dyrking.
https://www.linkedin.com/in/robert-masson-17a591138/detail/recent-activity/
Fønn fact om Yuma county ( som Mr. Masson jobber for/i).
Store deler av Yuma er ørken og noen av dere har kanskje sett bilder av den på tv før:
Yuma er helt spesielt. Råder til et besøk dit om anledningen byr seg… Arizona og Nevada er blant mine topp 10 områder av USA.