DC har ikke følgt resten av markedet nevneverdig tidligere… tror ikke d blir faktum her heller… vi er nok på 30 ganske så snart igjen tenker jeg…!
Helt sant. DSRT har sålangt ikke oppført seg helt som andre aksjer- det er en av tingene som gjør den så uhyre spennende.
Selv om jeg er langsiktig inne, tar jeg meg selv i å bare måtte inn og se flere ganger iløpet av dagen av ren nysgjerrighet.
Scenario for børsmelding; DC skal presentere åpning av forskningslaboratorium i Stavanger om to dager… Det gir indisier på at felt resultatene blir børsmeldt innen den tid, derfor tror jeg i dag, eller seneste i morgen… Klart de ønsker å presentere hva de har oppnådd til et større flertall… logisk?! Sannsynligvis
Hva om… Torsdagens presentasjon inneholder:
-Informasjon om avtale med på bakgrunn av pilotene.
-Presentasjon av Teamet i USA.
-Ønske om opptak til hovedlisten Oslo Børs.
-Ønske om opptak til Dow Jones.
Eller andre «spenstige» nyheter….
Tror ikke jeg ville tatt så mange bet på dette.
Dow Jones, er forresten en indeks, ikke en børs…
De snakket om ev Nasdaq notering på H1.
Jeg tror ikke på noen av dem.
Det er mer enn nok med det vi allerede vet kan skje :
- Data fra pilotprosjekt
- Avtale med Mawarid
- Pilotprosjekter i USA
Stemmer…. sannsynligheten ligger nok mer på at alt komme på H2 presentasjon rett før jul… d blir nok en fin julepresang… resultatene er nok klar og verifisert nå, men en avtale videre må på plass m Mawarid før d er vits å børsmelde…?
En finfin dag hvor gulvet har blitt testet, etter siste dagers oppgang, med en tidvis blodrød indeks. Har bestått med glans. Trenger nok en melding for å ta ut ATH, men å skyndte seg langsomt er helt ok.
The Great Green Wall is Africa’s flagship programme for fighting climate change and desertification, and also aims to combat food insecurity and poverty across North Africa, the Sahel and the Horn of Africa.
Concrete goals include rehabilitating 100 million hectares of degraded land by 2030, sequestering 250 million tonnes of carbon and creating 10 million green jobs.
Donors this year pledged $19 billion for the scheme, half of which has now been committed, while at the recent COP26 climate summit in Glasgow, US billionaire Jeff Bezos indicated that his foundation would stump up $1 billion to help fight land degradation, particularly in Africa.
Fra FN:
It then took up a draft on “Implementation of the United Nations Convention to Combat Desertification in Those Countries Experiencing Serious Drought and/or Desertification, Particularly in Africa” (document A/C.2/76/L.48), approving it without a vote, withdrawing a previous text.
By that draft, the Assembly would encourage the public and private sectors to continue to invest in developing, adapting and scaling up the application of technologies, enabling policies, methods and tools to combat desertification, land degradation and drought in different regions, and to boost knowledge exchange, including of traditional knowledge with the consent of the knowledge holders, capacity-building and sharing of technologies, on mutually agreed terms.
Igjen, dette er krutt når FN i en ny resolusjon anbefaler å investere i “…the application of technologies, enabling policies, methods and tools to combat desertification”
De kunne like gjerne sagt; “buy LNC”.
Da har jeg snakket med en aksjonær som har vert i kontakt med Ole Kristian i dag heretter ok…. ok har hatt to ekstremt bra uker i Amerika som kan kommer til å dele en del fra snart sies d… d blir også sagt at det meste som rører seg nå blir meldt og presentert til/på dt webinaret 20 desember!!! ok reiser til emiratene igjen til helga for forhandlinger over de neste ukene… fader så spennende
Basert på de opplysningene blir d nok ikke melding før i desember, men d kan bli veldig bra
jeg tror dette har trigget noen til å handle mye de siste dagene på de kursene vi har nå, blir ikke overrasket om vi sklir videre oppover fremover.,
Han skal nok ned å sjekke resultatene sammen med mawarid for de siste plantene… google earth anyone?
ok skal i forhandlinger… d går veldig fort nå… d kan umulig vere negativt
Sykt spennende oppdatering det der…
Syntes det er verdt å legge ved utdrag fra den siste børsmelding ved sist oppdatering.
Selv om det akkurat nå er den aller nærmeste tiden som er mest spennende, er det jo verdt å av og til løfte blikket og se frem mot 2030, og videre mot 2071. Desert Control kan bli en av årets børsvinnere både i 2021 og 2022.
Men det kan også bli utrolig verdifullt både for verden, og for aksjonærer litt lenger frem i tid.
Det hele virker spikret alt, kun en siste titt på dataene og noen krusseduller i bånn av en evt kontrakt som mangler. Aldri vært sikrere med min investering her. For et fantastisk produkt vi besitter, og for en forskjell det kan utgjøre globalt!
Helt sant… kan være at vi sammenligner d med bitcoin over en ti års periode… uansett spennende å være oppdatert på d som rører seg
Sammenlignes med Bitcoin…. Det ene tar det andre i denne tråden…. Hallelujah