Kan en også være litt ekstra frekk i komentarene om en betaler🙈
Det er jo noen storselgerne her, men vi må huske at noen kjøper disse aksjene også…begynner å få en god følelse. Her skjer det noe snart…
Den siste uken har én enkeltaktør kjøpt 240k aksjer. Mye mulig over 500k om det viser seg at det var BNP Paribas som tok de 300k også. Lov å håpe at man har fått inn en institusjonell eier med lange briller. Som ville vært bull, også sett i lys av en mulig kommende emisjon.
Kanskje vi får en fin setup nå; endelig stengte vi over 14, ramadan er over om et par dager → Midtøsten våkner → nyheter fra UAE?
BNP tok like så godt 470k i ett jafs (300k fra Beyond Centauri AS og resterende fra Monsunen) og har rundet 700k kjøpte aksjer på litt over en uke.
Nok et pro-LNC:
Hindre at unødvendig mye gjødsel renner ut i havet og samtidig minske bruken av gjødsel.
Ole Kristian Sivertsen, i det poetiske hjørnet:
https://vimeo.com/809347842/2a20e287cc?embedded=false&source=vimeo_logo&owner=3850177A poem of gratitude
Foranledning:
Newsletter #10.pdf (4,7 MB)
Utradisjonelt, men alt som kan skaffe oss kontrakter er konge Ramadan nærmer seg slutten. Vil vi få noen veldig velkommene kontrakter fra UAE snart?
Ha ha, han kjører på nå, pastoren
Har han skrevet kontrakt, og etterpå drukket LNC før opptaket ble gjort? Konge .
Stussa nesten litt på hvor over 5 % kom fra i sluttauksjonen idag, men her har vi svaret.
Jeg også. Men kun 2 k som løftet på slutten.
Det nærmer seg nyheter uannsett, om DC holder det de har sagt utad.
Om? Sommeren 2022 fordi hele forumet mente det ikke var kapitalbehov fordi kontrakter ville komme. Dette bygget visstnok på ledelsens ord.
Nei, gutter, dette tror jeg like lite på som Nordic Unmanned og lignende eventyr. Godt produkt, men ikke bærekraftig.
En har lov og mene det en vil.
Ift. NU er DC mer eller mindre enerådende på sitt marked. Den kjøper jeg ikke. Men for all del.
Jeg ser heller ikke noen grunn til og sammenligne disse selskapene eller sette de opp mot hverandre. De har hvert sitt område.
Greit nok.
Men mine og dine innlegg er bare tro og håp. Vi setter oss inn i hva som foregår det er greit.
Om selskapet får det til er alle oss vinnere👍 dine og mine innlegg hjelper ikke om selskapet mislykkes.
Jeg har fortsatt tro på DC men svelger ikke pokaler og fine ord før det er bevist at de lykkes.
Men jeg liker og gamble litt på selskaper som har noe og fare med. Derfor har jeg innvestert her.
Vi to er tidvis alt annet enn på nett. Godt mulig at den faller på min kappe. Aner ikke, men sliter med å skjønne hvor du vil.
Det fine med aksjemarkedet er at man alltid blir premiert om man klarer å summere sammen all tilgjengelig informasjon til en konklusjon som matcher virkeligheten frem i tid. Og ditto straffet om man bommer. Poenget med mitt innlegg var å motbevise sludderet til @Investor1985 om at konsensus i tråden var på ville veier i fjor sommer og at man forventet gull og grønne skoger rundt neste sving.
Har derimot ikke sagt et eneste ord om at bidrag i et forum har makt til å tweake virkeligheten eller hva enn du mener. Om selskapet mislykkes vil tråden stå igjen til spott og spe for alle til å kunne se. Hva enn relevanse det har til noe som helst.
Det faller ikke på min kappe.
Poenget er at en ikke vet før man vet.
Dine innlegg som fremsnakker hjelper lkke, om ikke selskapet lykkes. Les innlegget jeg skrev over en gang til. Det som er, at hvis en er for sikker i sin sak eller forelsker seg i en aksje, ikke at jeg sier du er det, blir man blind for andre meninger. Usaklige meninger er dog noe annet. Som investor95 f.eks + flere…
Om en forsvarer en aksje med hud og hår er det ikke det samme som og lykkes, men kunskap om selskapet er bra og det har du. Det er grunnlaget for innv…
Og en ting til; jeg svarte på vrøvlet til ovenforstående sitt innlegg.
Jeg har innvestert 6 sifret beløp her. Og trenger ikke begrunne hvorfor. Jeg har bare tro!
BNP økt med nye 500k på dagens liste, som vil si 1,2 mill aksjer til sammen
Lovely, hvem selger? Mye igjen?