Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 2

Der er vi helt enige😊

1 Like

9 Likes

Nå når kursen bikker under emi kurs og q rapport er lagt frem er det vel fritt fram med innside kjøp. Mangel på det inngir vel ikke akkurat stor fremtidstro?

Hvis de tror 50% av pilotene blir prosjekter så burde de kjøpe i bøtter og spann her vi er på 6 tallet

Flere i styret tok vel betydelig i emisjonen. Blir feil å forvente at enhver med innside skal være villig til å bruke hardt opptjente penger på å kjøpe aksjer på børsen når de allerede sitter på betydelige mengder aksjer og ikke er særlig formuende.

3 Likes

Morsom robot lek her nå…små poster selges/kjøpes og så justeres kursen ned på litt større poster….

Har du link på dette? Eventuelt hvor mye tok de?

Styremedlem Geir Hjelvik tok 296 296 aksjer gjennom Lithinon AS og 1 037 037 aksjer gjennom Altitude Capital AS.

2 Likes

Vi som kun har DSRT aksjer (+ noen småposter) får glede oss på dine vegne Aaleby…Ulti på vei mot gamle høyder :+1:. Tålmodighet er en dyd…

Takker for den :handshake: har skrellet litt av til fordel for en ekstra økning i ørkensanden, men fortsatt største posisjon. Viser bare viktigheten av å sitte i ro, om man er fast i troen, til det fundamentale får utspille seg. Forhåpentligvis er det nettopp det vi får bivåne i DC gjennom 2024. At det blir umulig å neglisjere markedspotensialet.

Får de bare i havn den første litt større kontrakten, så vil resten komme med ketchup effekt.

Ørkenvandring - nytt pilotprosjekt

Har dere fått repemi aksjer på konto?

Ingen aksjer på min IKZ konto

De skulle vel komme 28-29 november hvis jeg husker rett

Vet ikke hvem dette er, men Sara E. på Linkedin kunne tydeligvis trengt å basere sin research på litt mer enn en tilsynelatende bitre kommentarer fra x-ansatte på SoMe:

4 Likes

Fikk høre at han Mohamed Shehada driver å fisker etter hvilke mineraler som er i LNC blandingen på linkedin, så åpenbart en som er interessert i teknologien.

Han virker for meg åpenbart bitter pga tidligere arbeidsforhold i DC, venter mer informasjon rundt dette via via.

3 Likes

6,66 for en aksje…dypt bekymringsfullt…dette er dyrets tall🤔

1 Like

Jeg handla på 6,66 sist den var der, men rakk ikke idag. :frowning: