Tar du jobben Bingo? Skal bidra om du får med en stor nok gjeng til å ta posten utenfor børs.
Jeg kan gjøre det
Nice, hold oss oppdatert:)
Jeg er med👍
Tenkte på det samme selv, at “vi” spleiser på en blokk…
Han ønsker å selge seg ned til 150.000 aksjer og er med på en avtale. Ville helst vente til etter Q3 rapporten. Årsaken til salg er at han ønsker å spre risiko
Fra 1,2 mill aksjer til 150’.
1 mill aksjer han skal ut med?
Ja, stemmer
Det er sånne overheng i aksjer som typisk utgjør de aller beste kjøpsmulighetene, gitt at ikke selskapene trenger oppkapitalisering i perioden.
Godt tegn at han vil vente til rapporten da, kan jo dukke opp ting der også.
Forhåpentligvis den værste avgjørelsen han noen gang har tatt.
Får håpe for aksjonærer og selskap at de greier å hanke inn noen flere valideringskontrakter før året er omme ala dagens før de setter en emisjon tidlig på nyåret.
Lite tyder på at det skjer
Hvorfor skal de sette en emisjon når de har cash nok ut 2025?
Hvis du tenker det er lenge blir du fort tatt på senga. 50 cent på februar/mars.
Alltid veldig troverdig,informativt og nyttig med ferske nick som maler fanden på veggen:
Virker jo helt hjernedødt å selge som han gjør i det åpne markedet.
Ja, når man i tillegg gjør det dagen etter søsteren skulle selge for å betale samme person for barndomshjemmet virker det ganske så absurd. Skulle nesten tro han hatet penger, minner mer om tvangssalg enn noe annet.
Han har jo heller ikke kontaktet selskapet, det er det første jeg ville gjort, kontaktet selskapet å hørt om de visste om noen kjøpere. Så kontaktet et meglerhus som kunne tilbudt blokken til kunder, fond, institusjonelle eller større private, fått et tilbud derfra. Skal man først selge i markedet så dreper man jo ikke sin egen verdi ved å dumpe ned på best, men med den newsflowen selskapet har nå, så selger man på news f eks.
Nå har han ihvertfall sagt til meg per tlf at han er med på å gjøre en deal på salg utenfor børs.
Tror ikke han har masse erfaring i aksjemarkedet og nå hører han på råd om å spre risiko.
Ja, men får du samlet nok penger til å ta den blokken da?
Han bør jo ta dette med et meglerhus så de kan tilby blokken til sine kunder, han må garantert gi litt rabatt, men bedre det enn å drepe kursen selv. Han bgynte vel å selge på høy 7,-