Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 3

Emojien forteller det meste:)

12 Likes

Soon exiting news soon ble det sagt. Kan vi håpe det kommer noe herfra snart? Les SGI Target 2.

From Ambition to Action | May 2024

2 Likes

Oks sa under q-pres at en av partnerene hadde inngått en MoU bl.a. , så muligheten er der :+1:

3 Likes

Det er nærliggende å tro👍

Det er mye positivt rundt DC. Synd det ikke er andre kanaler enn de “små” vi operer på de vil nå ut til. Det jeg selv merker meg er at det er mye som sammenfaller totalt ift innlegg uttalelser både i Saudi, UAE og Amerika. Jeg har selv tvilt flere ganger, men har nå tro på en ketchup effekt etterhvert med de gode signalene som sendes ut. Silal er et av dem. Sjekk dem ut. De bygger for fremtiden med nanoclay i bruk…

5 Likes

Håper den kan holde seg rundt her til feriepengene kommer :sweat_smile: :v:

Hvis den meningsløse dumpinga fortsetter, så… lurer på hvem, og hvilken agenda vedkommende har…

1 Like

Noen som skal se denne? Bernhard Kowatsch on LinkedIn: #innovation #technology #socialimpact

5 Likes

Det drypper inn nyheter, men å se på aksjekursen om dagen er som å se maling tørke…

Hadde det bare vært nyheter i form av børsmeldte kontrakter…

Det dokumenteres i hvert fall flittig at arbeidet leder i den retningen!

Ja så lenge de ser at business casene er bra nok til å signere på en avtale med Desert Control
Det at det spirer og gror på LinkedIn betyr ikke nødvendigvis at det ender med kontrakter

3 Likes
4 Likes

Agurker i Saudi Desert control :slight_smile:
Det skjer så mye nå, at det begynner å bli vanskelig å holde oversikten

7 Likes

Helt korrekt. Tror også på at det snart må føre til kontrakter. Implentering og utrulling av bærekraftige løsninger innen jordbruk i disse områdene skrives det over en lav sko om i alle fora for tiden. Med LNC på laget.

Venter på exiting news.

3 Likes

Må være enkelt å få på plass kontrollområder i et rigg som dette. Agurker gror også så raskt, og gir avling over en så kort periode, at man bør anta at resultatene er på plass om ikke altfor lenge.

3 Likes

Merkelige salg siste timen i dag…:thinking:

1 Like

Det er merkelige salg hele tiden. Både DNB og disse JP Morgan kontoene. Dagsomsetningen tegner noenlunde samme bilde synes jeg.

2 Likes

Er vel merkelige bevegelser generelt. Som det har vært over lang tid. Samtidig som knapt noen akkumulerer. Som gjør at kursbevegelsene gir mening. Stillstand.

2 Likes